• Toestemming van Yoda



    Vandaag start ik een kleine fotowedstrijd die 4 weken zal duren.

    Regels:
    * 10 mensen mogen deelnemen - zodra ik er 10 heb, begint de wedstrijd
    * Er zijn 4 opdrachten
    * Je heb 1 week om je foto in te leveren (liefst voor de middag, gaat dit niet, is niet zooo een groot probleem)
    * Als ik op dag niets krijg, krijg je van mij nog 1 dag extra, heb ik dan nog niets, dan doe je niet meer mee
    * Je kan 2x uitstel vragen van max. 3 dagen

    In elke ronde gaan er 2 mensen weg zodat ik in de laatste ronde nog 4 deelnemers heb.

    Als de laatste ronde is afgelopen ga ik elke deelnemer individueel hier beoordelen en zullen ze dan weten wat ik van hen vond over de hele wedstrijd. Zij zullen dus ook mijn reden weten waarom zij al dan niet gewonnen heeft.

    Ik let op originaliteit, details en doelgerichtheid. Na elke ronde zal ik dan ook vermelden welke foto ik het beste vond.

    Je kan gerust nog vragen stellen indien er nog onduidelijkheid over deze wedstrijd is.

    10 deelnemers:
    * WillNotLearn
    * Danelaw
    * CURLYMONSTER
    * Aragog
    * Meteor
    * Meteoroid
    * Moonly 10 -13 augustus weg
    * Souvenir
    * Cydonia
    *

    Door gebrek aan deelnemers, zijn het er 9


    Let's begin!

    Opdracht 1:

    Het is zomer, ook al zien we dat niet altijd aan het weer. Ik wil dat jullie een foto maken dat voor jullie de zomer weergeeft. Gewoon een zon trekken, is niet origineel.

    Datum: 16 augustus

    * WillNotLearn ->
    * Danelaw ->
    * CURLYMONSTER -> Uitstel tot 18 augustus ->
    * Aragog ->
    * Meteor -> Uitstel tot 19 augustus ->
    * Meteoroid -> Uitstel tot 19 augustus ->
    * Moonly ->
    * Souvenir ->
    * Cydonia ->

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 10:46 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    De zomer is voor mij werken, maarja ik kan moeilijk een foto in de fabriek maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijne is klaar. :Y)

    Voor mij is het zomer als ik de bijen hoor zoemen, hun nectar verzamelend bij de bloemen.
    Bekijk de foto op groot formaat en dan zie je de vleugeltjes van een bij in de linkerbloem.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:34 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb deze gekozen omdat mijn zus in de zomer altijd buiten in het gras ligt, te zonnen. Dat geeft voor mij de zomer weer.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:36 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik moet nog foto's hebben! Vandaag moet het binnen zijn!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Oja, ik ga het nu meteen doen. Even verhuizen naar de computer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, shit, helemaal vergeten :'D Snel even nadenken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    klik

    Ik was op vakantie vlakbij een strandje en toen ging ik wat foto's maken. Bij deze foto ben ik heel voorzichtig naar het water gelopen. Ik maakte de foto en ik vond het er erg zomers uit zien. Alsof iemand naar het water toeloopt om te zwemmen. Dat vind ik zomer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    klik voor groter


    Ik vind het geweldig om te zwemmen, al helemaal als het water zo mooi is op de foto. In de zomer ben ik graag bij mijn familie en vrienden en geniet zo veel mogelijk van het warme weer. :3 Ik ben die zwaaiende, trouwens. :'D

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 15:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    En toen mocht ik vandaag niet meer achter de computer.. Mijn foto staat op de laptop van mijn moeder en waarschijnlijk kan ik hem vandaag niet meer inleveren.. Dat word morgen.. Sorry..


    Don't be like the rest of them, darling

    Nieuwe opdracht:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    Als in de tuin alle bloemen gaan bloeien en er allemaal vlinder op afkomen, het is altijd leuk om de te fotograferen en in de zomer ziet het er erg leuk uit :3 Er zit trouwens ergens op de foto ook een vlinder.. Al is die niet heel duidelijk


    Don't be like the rest of them, darling