• Ik twijfel over drie fanfic van HP die ik zou schrijven.
    Welke lijken jullie het leukst? is het origineel? zou je het lezen.
    Als je een van deze drie stories samen met mij wilt schrijven mag je dat natuurlijk vragen:)
    ze hebben nog geen tittels dus ik zeg in welk jaar het ongeveer afspeelt

    De schooltijd van Voldemort
    Hoe was Voldemort daar nog Marten Vilijn op school?
    hoe was hij tegen zijn studenten en hoe begon hij zijn eigen groepje dat zich toen al 'de dooddoeners' noemde.
    Had hij voordat hij nooit meer liefde voelde een vriendin gehad? en is er wat mee gebeurt waardoor hij geen liefde meer wilde voelde?

    De schooltijd van Remus, Sirius etc.
    Deze verhaal gaat over liefde, ruzie en verraad een echte beschrijving heb ik nog niet.


    Harry jaar, dochter van Voldemort
    Tovenaars die weten dat Voldemort een dochter heeft denken dat zijn dochter net zoals hem is, geen neus, kaal, slangachtige ogen, maar dat is niet zo, ze ziet er gewoon uit als alle anderen, maar ze is gevaarlijk bezig ze spioneert, ze geeft haar vader verkeerde informatie, en de goede juist de goede informatie wat Voldemort allemaal van plan is, ze zit in Slytherin maar heeft een goed hart kan met iedereen op schieten, en, en ze word verliefd, en hij ook op haar, George Weasley, een geheime liefde dat niet bekent mag worden zo lang haar vader leeft.


    Dit waren ze.

    De schooltijd van Remus,james enzo!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oke weejewat doe ze gewoon alle drie<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    haha maybe:p