• Of ergens toch niet helemaal....
    Mijn ouders wilden mijn lieve kat al een keer wegbrengen naar het asiel, omdat ze gewoon niet hier past. Ze is echt heel lief en aanhankelijk, maar alleen tegen mensen en dan volwassenen en geen kinderen. Ze kan écht niet tegen de andere katten hier omdat ze is opgevoed bij een single, die later ging trouwen en toen hebben ze haar weggedaan.
    Daardoor plast ze overal vanwege terretorium drang en heeft ze vaak ruzie met de andere katten. Mijn ouders worden er werkelijk gek van aangezien ze aan de andere kant altijd komt knuffelen en op schoot komt zitten en echt heel lief is.
    Ze waren dus van plan om haar naar het asiel te brengen, wat ik echt niet wilde. Ze slaapt heel vaak bij mij op bed en tegen mij aan, ze is echt een beetje mijn kat geworden. Maar ze hebben besloten om het niet te doen omdat ze al 5 of 6 is ondertussen en dan heeft ze een grote kans om gewoon een spuitje te krijgen in het asiel. Dat verdient ze ook totaal niet, dus houden we haar gewoon.
    Daar ben ik opzich heel erg blij mee maar ik ben er aan de andere kant heel bang voor dat ze gewoon enorm ongelukkig is hier. Op marktplaats kan je amper oudere katten wegdoen en je weet maar nooit of ze dan ook echt goed terecht komt...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb drie poezen. Dus zij is ook een poes. Die andere twee kunnen wel goed met elkaar overweg en maar die ene weet gewoon niet hoe het moet. We hebben er eentje en die deed er ongeveer 4 jaar over om te leren wat een normale kat in 1 jaar leert. Die gaat altijd heel nieuwsgierig op die andere af en die weet dan echt niet wat ze moet doen.


    Een kat is een raar dier, dat weet ik wel. Wij hebben er momenteel zelf 6 rondlopen, waarvan 2 vrouwtjes en 4 mannetjes. Die regeltjes dat ze hebben bij de katten lijken nooit op de mijne te kloppen. :')
    Maar wij hebben ooit ook een poes gehad die plaste voor haar territorium en die hebben we wel weggedaan omdat mama er gewoon niet meer tegen kon. Maar ze was sowieso niet zo lief. :c
    Zij zal waarschijnlijk nog een beetje van het wilde gedrag van een kat in zich hebben en dan doen ze dat. Jammer genoeg krijg je dat er niet uit. :c


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    (...)

    Hm, ik woon in België dus misschien daarom?


    Inderdaad, ik denk dat het daardoor komt. Ik heb het opgezocht bij van Dale en die zegt

    kat·tin (de; v; meervoud: kattinnen) (België)
    1. wijfjeskat

    Vier poezen is best wel veel. Ik neem aan dat ze allemaal geen kindjes meer kunnen krijgen?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik denk dat het daardoor komt. Ik heb het opgezocht bij van Dale en die zegt

    kat·tin (de; v; meervoud: kattinnen) (België)
    1. wijfjeskat

    Vier poezen is best wel veel. Ik neem aan dat ze allemaal geen kindjes meer kunnen krijgen?


    Al mijn katten zijn geholpen, behalve één van de vier mannetjes, maar die is daar nog niet oud genoeg voor. n.n


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson