• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    Eerste klas meisjes: [Max. 8]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21
    - Rue Samantha Jones - 20
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19
    - Milena Valora Henderson - 18
    -

    Eerste klas jongens: [Max. 8]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23
    - Damian George Rivendell - 22
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22
    - Jonathan Harkness - 19
    -

    Tweede klas meisjes: [Max. 8]
    - Monique Skye Matthews - 16
    - Safaa Quinn Carter - 20
    - Joanne Constance Miller - 16
    -

    Tweede klas jongens: [Max. 8]
    - David Lars Ryans - 22
    - Daniël Johnson - 20
    - Brighton Jones - 19
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21
    -

    Derde klas meisjes: [Max. 8]
    - May Alison Adams - 19
    - June Dawson - 19
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16
    - Illeana Sofia Moreno - 18
    -

    Derde klas jongens: [Max. 8]
    - Michael Damian Grey - 19
    - Alex Munro Hope - 20
    - Alfeo De Rossi - 18
    -

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78
    - Leonie Laurenz - 23
    - Jalya Suzanne Oakley - 18
    - Aurélie Marie-Lou Smith
    - Gereseveerd voor Aztec
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20
    -

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62


    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    [Vanaf 16]
    Klas: [Alleen voor passagiers]
    Uiterlijk: [+foto]
    Karakter: [Ook de minpunten!]
    Reden van vertek: [Wat gaat je personage doen in New York?]
    Extra:


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Maximale aantal personages per klas kan eventueel worden verhoogd, als er genoeg vraag naar is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Heuj, dat kijk ik nu ook! :'D


    Nice, ik vind die Kim echt dom doen ;O Ik zou gewoon zo hem slaan en dan snel die tickets pakken en wegrennen ^^

    EN NU MAG IK NIET MEER OFFTOPIC :O


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Aragog schreef:
    (...)
    Mensen die bijvoorbeeld door drugssmokkel in de gevangenis in het buitenland terecht komen enzo.
    @ National Geographic :3


    Owhh.. Dat klinkt bekent.. XD
    Ik ben POTC aan het kijken ^^

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Salim schreef:
    (...)

    Nice, ik vind die Kim echt dom doen ;O Ik zou gewoon zo hem slaan en dan snel die tickets pakken en wegrennen ^^

    EN NU MAG IK NIET MEER OFFTOPIC :O

    Inderdaad hè, ik zou dus echt niet die tas meenemen. Ugh :'D.
    JA IK OOK NIET.
    Om deze post nuttig te maken:

    Ik verwacht dat de reseveringen vandaag worden ingevuld, en als er minimaal 2 mannelijke bemanningsleden bij zijn gekomen, beginnen we. I guess. ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij begint weer ! BRB


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Volledige naam: Michael Damian Grey
    Leeftijd: 19
    Klas: 3de
    Uiterlijk:




    Karakter: /komt later
    Reden van vertek: Hij gaat naar New York om daar opnieuw te beginnen en daar familie op te zoeken.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    Inderdaad hè, ik zou dus echt niet die tas meenemen. Ugh :'D.
    JA IK OOK NIET.
    Om deze post nuttig te maken:

    Ik verwacht dat de reseveringen vandaag worden ingevuld, en als er minimaal 2 mannelijke bemanningsleden bij zijn gekomen, beginnen we. I guess. ;D


    HEEL EVEN OFF-TOPIC !

    Wanneer heeft ze iemand doodgeschoten? D: Want ik heb de eerste 10 min. gemist..

    En nu maak ik weer nuttig;

    Ik zit te twijfelen of ik bemanningslid ga doen, maar ik heb ook niet veel inspiratie dus ik denk niet D:


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    WillNotLearn schreef:
    Volledige naam: Michael Damian Grey
    Leeftijd: 19
    Klas: 3de
    Uiterlijk:




    Karakter: /komt later
    Reden van vertek: Hij gaat naar New York om daar opnieuw te beginnen en daar familie op te zoeken.
    Extra:


    What do you think?


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam:Alfeo De Rossi.
    Leeftijd: Achttien.
    Klas: Derde klas.
    Uiterlijk:


    Alfeo heeft bruin haar dat meestal ongekamd op zijn hoofd ligt. Veel tijd steekt hij er ook niet in het goed te leggen. Hij is redelijk groot en gespierd. Alfeo heeft maar een set kleren.
    Karakter: Alfeo is vrolijk en vriendelijk. Hij maakt geen onderscheid tussen klassen en is vriendelijk tegen iedereen. Alfeo kan ook brutaal zijn als je hem, zijn vriendin of familie beledigd en kan zijn mannetje staan.
    Reden van vertrek: Zijn broer en Jack Dawson hadden 4 tickets gewonnen voor hun zelf, Jack's zus en Alfeo.
    Extra: Alfeo heeft een broer Fabrizio waarbij hij woont nadat ze uit Italië naar Engeland zijn verhuisd om daar te werken. Toen Fabrizio en Jack Dawson de vier tickets wonnen mochten hun Alfeo en June mee.

    ----

    Volledige naam: Brighton Jones.
    Leeftijd: Negentien.
    Klas: Tweede klas.
    Uiterlijk:


    Gert Muyldermans
    Brighton heeft vuilblond haar en lichtbruine ogen. Hij is niet zo groot maar toch groter dan het gemiddelde meisje en redelijk gespierd. Soms als de crew hulp nodig heeft met zware dozen helpt hij een handje.
    Karakter: Brightin is vriendelijk en behulpzaam. Maakt geen onderscheid in klassen en is altijd te vinden voor een grapje of een feestje. Hij danst graag en speelt gitaar.
    Reden van vertrek: Brighton is samen met zijn moeder en vader aan boord van de RMS Titanic gegaan vanwege hun verhuizing naar New York City.
    Extra: Brightons moeder is Belgisch maar getrouwd met een Engelsman. Hij heeft van haar de Nederlandse taal geleerd

    Goed zo?

    @Salim: vind je het goed wat ik over June en Jack heb geschreven? Dat kan ik altijd aanpassen. Zou het btw niet leuk zijn als ze een hut deelden? XD

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:20 ]


    kindness is never a burden.

    Salim schreef:
    (...)

    HEEL EVEN OFF-TOPIC !

    Wanneer heeft ze iemand doodgeschoten? D: Want ik heb de eerste 10 min. gemist..

    En nu maak ik weer nuttig;

    Ik zit te twijfelen of ik bemanningslid ga doen, maar ik heb ook niet veel inspiratie dus ik denk niet D:

    Uh, idk.. Ergens nadat haar auto in de fik stond, lol. :'D Heb ook niet alles gezien.

    Elbrich, waarom maak je iedereen zo knáp! It's unfair! :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Salim schreef:
    (...)

    HEEL EVEN OFF-TOPIC !

    Wanneer heeft ze iemand doodgeschoten? D: Want ik heb de eerste 10 min. gemist..

    En nu maak ik weer nuttig;

    Ik zit te twijfelen of ik bemanningslid ga doen, maar ik heb ook niet veel inspiratie dus ik denk niet D:

    Een bemanningslid is nog altijd gewenst, maar als je geen inspiratie hebt, dan gaat het moeilijk, I guess. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb Illeana haar leeftijd veranderd van 23 naar 18:)


    ~

    Dictionary schreef:
    Ik heb Illeana haar leeftijd veranderd van 23 naar 18:)

    Aangepast. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Uh, idk.. Ergens nadat haar auto in de fik stond, lol. :'D Heb ook niet alles gezien.

    Elbrich, waarom maak je iedereen zo knáp! It's unfair! :'D


    Als ik hem lelijk maak ben je het er vast ook niet mee eens so.. En daarbij, ik vind het leuk om knappe jongens te maken :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    Volledige naam:Alfeo De Rossi.
    Leeftijd: Achttien.
    Klas: Derde klas.
    Uiterlijk:


    Alfeo heeft bruin haar dat meestal ongekamd op zijn hoofd ligt. Veel tijd steekt hij er ook niet in het goed te leggen. Hij is redelijk groot en gespierd. Alfeo heeft maar een set kleren.
    Karakter: Alfeo is vrolijk en vriendelijk. Hij maakt geen onderscheid tussen klassen en is vriendelijk tegen iedereen. Alfeo kan ook brutaal zijn als je hem, zijn vriendin of familie beledigd en kan zijn mannetje staan.
    Reden van vertrek: Zijn broer en Jack Dawson hadden 4 tickets gewonnen voor hun zelf, Jack's zus en Alfeo.
    Extra: Alfeo heeft een broer Fabrizio waarbij hij woont nadat ze uit Italië naar Engeland zijn verhuisd om daar te werken. Toen Fabrizio en Jack Dawson de vier tickets wonnen mochten hun Alfeo en Lune mee.

    ----

    Volledige naam: Brighton Jones.
    Leeftijd: Negentien.
    Klas: Tweede klas.
    Uiterlijk:


    Gert Muyldermans
    Brighton heeft vuilblond haar en lichtbruine ogen. Hij is niet zo groot maar toch groter dan het gemiddelde meisje en redelijk gespierd. Soms als de crew hulp nodig heeft met zware dozen helpt hij een handje.
    Karakter: Brightin is vriendelijk en behulpzaam. Maakt geen onderscheid in klassen en is altijd te vinden voor een grapje of een feestje. Hij danst graag en speelt gitaar.
    Reden van vertrek: Brighton is samen met zijn moeder en vader aan boord van de RMS Titanic gegaan vanwege hun verhuizing naar New York City.
    Extra: Brightons moeder is Belgisch maar getrouwd met een Engelsman. Hij heeft van haar de Nederlandse taal geleerd

    Goed zo?

    @Salim: vind je het goed wat ik over Lune en Jack heb geschreven? Dat kan ik altijd aanpassen. Zou het btw niet leuk zijn als ze een hut deelden? XD


    Ja, alleen het is June ;d
    Nevermind, ja, een hut delen is wel leuker ja, ik pas die wel ff aan ;o

    Now, me lucky dat mijn personage hem al kent ^^


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Als ik hem lelijk maak ben je het er vast ook niet mee eens so.. En daarbij, ik vind het leuk om knappe jongens te maken :Y)

    Maar alsnóg! :'D tss.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''