• Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo Kanda & Aegypte,

    Hierbij hebben jullie toestemming jullie schrijfwedstrijd te openen.
    Jullie hebben 1 week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succces!

    x Interpol


    We verwachten dat als je meedoet, je tot het einde mee blijft doen.

    Regels
    * Natuurlijk gelden allereerst de algemene huisregels van Quizlet. Wie deze overtreedt, wordt uit de wedstrijd gezet.
    * Naamsveranderingen worden doorgegeven in het desbetreffende topic.
    * Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT aan allebei de juryleden. Dit zijn Kardia en Timcanpy. Gelieve in te leveren door een link te sturen naar ons, die ons verwijst naar je verhaal.

    Deadline & Uitstel
    * Je krijgt 10 dagen voor elke opdracht. Per opdracht kun je maximaal 4 dagen uitstel krijgen
    * Uitstel vragen doe je minimaal één dag, welteverstaan 24 uur, van te voren en dat met een geldige reden. Ligt de deadline bijv. op 10 augustus om 23:59, kun je tot 9 augustus om 23:59 uitstel vragen.
    * We houden geen rekening met het nakijken en de deadline. Zodra iedereen ingeleverd heeft wordt de nieuwe opdracht online gezet en de deadline voor die opdracht vastgesteld. Wij proberen het na te kijken vóór de deadline, maar dit lukt niet altijd. Wij verschuiven de deadline niet!

    Afvallen?
    * We werken met een puntensysteem. Ben je te laat, lig je er niet direct uit maar krijg je per dag dat je te laat bent één punt aftrek. Na tien dagen heb je dus een Één. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Prijzen
    Eerste Prijs: 20 credits
    Tweede Prijs: 15 credits
    Derde Prijs: 10 credits
    Troostprijs: 5 credits
    We gaan heel flauw doen. Om de troostprijs te verdienen moet je eerst 4 opdrachten ingeleverd hebben.

    Waar letten we op?
    - Spelling, Interpunctie, etc. 25 punten
          Spelling, komma's, punten, tijden, zinsbouw en woordkeuze. Twee punten eraf per fout. Dyslecten krijgen één punt minder in rekening gebracht voor elke fout.
    - De connectie met de opdracht 30 punten
          Hoe goed is de opdracht uitgevoerd?
    - Het verhaal, losstaand van de opdracht 20 punten
          Hoe spannend, meeslepend, interessant en eventueel geloofwaardig is je verhaal?
    - Originaliteit 15 punten
          Creativiteit en originaliteit. Hoe "out-of-the-box" denk jij?
    - Aantal woorden 10 punten
          Voor elke twintig woorden te veel of te weinig gaat er één punt af.

    Je kunt in totaal 100 punten halen. Je aantal punten deel je dus door tien om tot je cijfer te komen.

    Wij zoeken geen jury!
    Deelnemers VOL
    1. Patholoog
          Opdracht 1 Cijfer: 8,25
          Opdracht 2 Cijfer: 7,95
          Opdracht 3 Cijfer: 8,35
          Opdracht 4 Cijfer:
          Opdracht 5 Cijfer:
          Opdracht 6 Cijfer:
    2. Chuggaa
          Opdracht 1 Cijfer: 6,65
          Opdracht 2 Cijfer: 8,95
          Opdracht 3 Cijfer: 7,7
          Opdracht 4 Cijfer:
          Opdracht 5 Cijfer: 1
          Opdracht 6 Cijfer: 1
    7. Love4Cookies
          Opdracht 1 Cijfer: 7,05
          Opdracht 2 Cijfer: 9,35
          Opdracht 3 Cijfer: 9,45
          Opdracht 4 Cijfer:
          Opdracht 5 Cijfer:
          Opdracht 6 Cijfer:
    8. XblackXnekoX
          Opdracht 1 Cijfer: 7,05
          Opdracht 2 Cijfer: 5,15
          Opdracht 3 Cijfer: 6,45
          Opdracht 4 Cijfer:
          Opdracht 5 Cijfer:
          Opdracht 6 Cijfer:
    9. PUSHxEEN
          Opdracht 1 Cijfer: 5,7
          Opdracht 2 Cijfer: 4,6
          Opdracht 3 Cijfer: 4,85
          Opdracht 4 Cijfer:
    11. WlNGS
          Opdracht 1 Cijfer: 5,8
          Opdracht 2 Cijfer: 8,15
          Opdracht 3 Cijfer: 7,8
          Opdracht 4 Cijfer:
          Opdracht 5 Cijfer:
          Opdracht 6 Cijfer: 1
    13. MissesStyles
          Opdracht 1 Cijfer: 5,5
          Opdracht 2 Cijfer: 8,3
          Opdracht 3 Cijfer: 8,55
          Opdracht 4 Cijfer:
          Opdracht 5 Cijfer:
    19. Silverlance
          Opdracht 1 Cijfer: 8,9
          Opdracht 2 Cijfer: 8,25
          Opdracht 3 Cijfer: 9,6
          Opdracht 4 Cijfer:
          Opdracht 5 Cijfer:
          Opdracht 6 Cijfer:
    20. xSpookje
          Opdracht 1 Cijfer: 6,1
          Opdracht 2 Cijfer: 6,0
          Opdracht 3 Cijfer: 3,75
          Opdracht 4 Cijfer:
          Opdracht 5 Cijfer:
          Opdracht 6 Cijfer: 1

    Opdrachten
    Dit is de story
    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4

    Opdracht 5

    Opdracht 6
    Voor de laatste opdracht willen wij dat je fanfiction schrijft. Hieronder staan tien televisieseries en tien anime's, waaruit jullie mogen kiezen. Succes!

    * Geen 16+
    * Ruilen is niet toegestaan.
    * Kiezen in de story.
    * Eigen voorstellen worden niet geaccepteerd.
    * Elke anime of serie is maar 1 keer te vergeven.
    * :ijst staat in story

    Minimum aantal woorden: 1000
    Maximum aantal woorden: 2000
    Deadline: 10 september


    Mededelingen
    Aegypte zit de eerste paar weken in een tentamenperiode, inclusief hertentamens, en zal dus minder actief zijn en iets langzamer zijn met nakijken.

    Willen deelnemers met dyslexie dit even melden?

    Vakantieregeling
    Wanneer je op vakantie gaat, moet je dit aan ons melden. Mocht je vakantie over een deadline lopen, moet je de opdracht met de volgende deadline inleveren samen met de bijbehorende opdracht.
    VB: deadline opdracht 3 is 3 december. Je gaat op vakantie van 26 november tot 10 december. De deadline van opdracht 4 is 14 december. Dan moeten beide opdrachten, 3 en 4, ingeleverd worden op 14 december.
    Vragen hierover?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 23:31 ]


    Time to tip the scales!

    Timcanpy schreef:
    (...)

    no problem :3


    hihi merci :3


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Oh, crap, I forgot. Mag ik alsjeblieft nog uitstel? :c
    Ik ben nogal druk met school en met mijn eigen wedstrijd, dus ik vergat dat ik meedeed aan deze wedstrijd...


    Destroy what destroys you.

    Mag ik alsjeblieft uitstel voor deze opdracht?
    Ik heb school natuurlijk en ik moet nogal wat research doen...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    @WINGS en Chuggaa: tot wanneer willen jullie?

    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het een beetje vergeten ben. Eerste collegeweek had ik andere dingen aan mijn hoofd :X


    Time to tip the scales!

    Kardia schreef:
    @WINGS en Chuggaa: tot wanneer willen jullie?

    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het een beetje vergeten ben. Eerste collegeweek had ik andere dingen aan mijn hoofd :X


    Zou donderdag kunnen?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Kardia schreef:
    @WINGS en Chuggaa: tot wanneer willen jullie?

    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het een beetje vergeten ben. Eerste collegeweek had ik andere dingen aan mijn hoofd :X


    Shame on you (cat) volgens mij was ik toch echt wel vergeetachtiger dan jij (joehoe)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zou ik ook uitstel mogen krijgen? 2 dagen of zo?
    Ik ben zo slim om mijn hele weekend vol te gooien met allerlei dingen, anders had ik het allang afgekregen haha.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    Shame on you (cat) volgens mij was ik toch echt wel vergeetachtiger dan jij (joehoe)

    Eens kijken hoeveel jij je herinnert als je hoort dat je een essay moet schrijven van ca. 6000 of 7000 woorden ><

    @WINGS en Lioncourt, beide is goed! 13 en 12 september respectievelijk, ;)


    Time to tip the scales!

    Kardia schreef:
    (...)
    Eens kijken hoeveel jij je herinnert als je hoort dat je een essay moet schrijven van ca. 6000 of 7000 woorden ><

    @WINGS en Lioncourt, beide is goed! 13 en 12 september respectievelijk, ;)


    Ik denk toch net iets meer dan jij...maar dat wist je toch al, dat essay? Je hebt je gehele HW toch al in je rooster staan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    Ik denk toch net iets meer dan jij...maar dat wist je toch al, dat essay? Je hebt je gehele HW toch al in je rooster staan...

    Ik wist dat ik een essay moest maken, maar niet dat het ding 6000 woorden moest zijn. En voor de rest heb ik denk ik mijn hersencapaciteiten opgebruikt na een dag van 11 tot 8 xD


    Time to tip the scales!

    Tot wanneer is de max? Morgen moet ik tot 4 uur naar school en aangezien het voor mij de tweede week school is in ongeveer een jaar tijd, ben ik dan echt kapot, en dinsdag heb ik 's middags een afspraak met een psycholoog. :c
    Kan het tot woensdag/donderdag?


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Tot wanneer is de max? Morgen moet ik tot 4 uur naar school en aangezien het voor mij de tweede week school is in ongeveer een jaar tijd, ben ik dan echt kapot, en dinsdag heb ik 's middags een afspraak met een psycholoog. :c
    Kan het tot woensdag/donderdag?


    De max is tot 14 september. Dat is de vrijdag...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wait whut! Morgen al de dealine, damm it. Ik had de opdracht niet gezien omdat ik het hele weekend weg was c; ik kan wel vragen om uitstel, maar dat kan denk ik niet meer :(


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xSpookje schreef:
    Wait whut! Morgen al de dealine, damm it. Ik had de opdracht niet gezien omdat ik het hele weekend weg was c; ik kan wel vragen om uitstel, maar dat kan denk ik niet meer :(

    Uitstel kan nog voor 2 uur en nog wat minuten. 1 dag van te voren immers ;) dus hoeveel uitstel wil je?

    Oh, en Chuggaa, tot wanneer wil jij nou? Woensdag, donderdag of vrijdag?


    Time to tip the scales!

    Tot vrijdag (mijn verjaardag x'D) graag (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.