• Dat heb ik dus echt. Geduld is niet echt mijn ding en ik ken het spreekwoord, geduld is een schone zaak. Maar als iets niet gaat zoals ik wil, kan al heel snel ongeduldig worden en me ergens aan gaan irriteren.

    Bijvoorbeeld als ik een topic heb geopend en ik zie dat er naast staat 10 views, terwijl niemand heeft gereageerd dan word ik ongeduldig en geïrriteerd omdat nog niemand heeft gereageerd.

    En als ik een rollentopic heb geopend zoals ik vandaag heb gedaan en niemand reageerd. Ik snap wel dat niemand binnen tien minuten een personage kan verzinnen maar dan kan ik het ook niet hebben, dat ook niemand reageerd met vandaag of morgen ga ik een personage verzinnen, bijvoorbeeld.

    Hebben jullie dat ook wel eens?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 17:08 ]


    Physics is awesome

    Jep, vaak. Maar niet van topics. XD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Daskut. Ja, heb ik ook.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nope, ik heb heel veel geduld. Geen idee waar het vandaan komt ._.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Join the club


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jup.


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    ASTRONAUTx schreef:
    Daskut. Ja, heb ik ook.


    En dan ga ik me ook af vragen waarom mensen niet reageren of waarom de situatie niet zo gaat als ik wil maar ja op dat soort vragen krijg ik haast nooit antwoorden.


    Physics is awesome

    Klinkt heel erg bekend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben iemand met weinig geduld :'D Daarom is kinderen krijgen ook niks voor mij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Occhi schreef:
    (...)

    En dan ga ik me ook af vragen waarom mensen niet reageren of waarom de situatie niet zo gaat als ik wil maar ja op dat soort vragen krijg ik haast nooit antwoorden.


    Because you can't control the human mind.


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Jep, ik ben heel ongeduldig.


    Take risks and conquer your fears.

    Timeturner schreef:
    (...)

    Because you can't control the human mind.


    Helaas niet, nee.


    Physics is awesome

    Lol,dat heb ik ook vaak. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ivan schreef:
    Ik ben iemand met weinig geduld :'D Daarom is kinderen krijgen ook niks voor mij.


    Weet je dat nu al? Dan zou ik waarschijnlijk wel geduld voor hebben maar dat kan ik natuurlijk pas echt zeggen als ik ooit een keer zwanger word.


    Physics is awesome

    Nah, ik heb redelijk veel gedult behalven als iets me écht niet lukt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Nah, ik heb redelijk veel gedult behalven als iets me écht niet lukt.


    Dan word ik al helemaal ongeduldig en dat helpt dan niet. En dan word ik nogal boos, waarna ik het later nog een keer probeer en meestal kan ik het dan wel.


    Physics is awesome