• ik check vaak mijn abbonementen lijst en het viel me op dat een paar even online zijn en daarna gewoon zo, foetsie, niet meer beschikbaar zijn. sommigen zelf zonder een reden te geven.
    dus mijn suggestie is niet perse van: of het user of story bannen maar zo van dat ze het wel tenminste gaan doorgeven via een e-mail.


    -

    Dus als ik je suggestie goed begrijp, wil je gewoon een mail als een story waarop je een abo hebt op inactief wordt gezet? Dat lijkt me op zich wel een goed idee, maar wat bedoel je met uitschakelen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dus als ik je suggestie goed begrijp, wil je gewoon een mail als een story waarop je een abo hebt op inactief wordt gezet? Dat lijkt me op zich wel een goed idee, maar wat bedoel je met uitschakelen?


    misschien van je abbonementen lijst gooien. dan weet je ook mooi meteen dat je de moeite niet hoeft te doen van erop te klikken.


    -

    FabiLouis schreef:
    (...)

    misschien van je abbonementen lijst gooien. dan weet je ook mooi meteen dat je de moeite niet hoeft te doen van erop te klikken.


    O, zo. Ik zou eigenlijk niet willen dat er gewoon stories uit die lijst verwijderd worden; dan weet je gewoon helemaal niet waar hij opeens is gebleven. Een mail zou op zich wel fijn zijn, dan kun je hem zelf tenslotte ook gewoon verwijderen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    O, zo. Ik zou eigenlijk niet willen dat er gewoon stories uit die lijst verwijderd worden; dan weet je gewoon helemaal niet waar hij opeens is gebleven. Een mail zou op zich wel fijn zijn, dan kun je hem zelf tenslotte ook gewoon verwijderen.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Is gewoon een automatische email niet beter? Zoals dat je een PB hebt of een reactie op je story, zo'n soort bericht, maar dan dat die story verwijdert is?

    Oh, en je krijgt een gold star voor onduidelijkste titel van vandaag.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Is gewoon een automatische email niet beter? Zoals dat je een PB hebt of een reactie op je story, zo'n soort bericht, maar dan dat die story verwijdert is?

    Oh, en je krijgt een gold star voor onduidelijkste titel van vandaag.


    Wutt?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Mordin schreef:
    Is gewoon een automatische email niet beter? Zoals dat je een PB hebt of een reactie op je story, zo'n soort bericht, maar dan dat die story verwijdert is?

    Oh, en je krijgt een gold star voor onduidelijkste titel van vandaag.



    hmm, omdat mijn titel niet echt overeenkomt met de inhoud van de tekst?
    hartelijk bedankt hoor.


    -

    Ik ben het wel eens met het voorstel van Square ;3


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat Square zegt is een goed idee.


    26 - 02 - '16

    Wat Square zegt


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Feline schreef:
    Wat Square zegt is een goed idee.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Feline schreef:
    Wat Square zegt is een goed idee.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hehe, ik stem ook op Square's idee :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Feline schreef:
    Wat Square zegt is een goed idee.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ja, lijkt me ook een goed idee. Ik wilde net een verhaal lezen, bleek dat tie niet meer beschikbaar is. Is niet leuk.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!