• Heey!

    Ik heb zwart geverfd haar al 3 jaar lang sinds ik elf was, maar nu wil ik het laten uitgroeien naar mijn eigen kleur donkerblond.. Gaat dat er niet heel raar uit zien? Van zwart naar donkerblond laten uitgroeien? [ik heb hetzelfde haarkleur als Tom]

    XX

    Nee, dat vind ik mooi, maar ik zal wel de enige zijn XD


    Life is hard and then we die

    Anders laat je het donkerblond verven ;) Dan zie je het minder..
    idd.


    Sweet dreams will come true.

    Koop gewoon ontkleurder en dan donkrblonde haarverf. Ga ik ook doen waarschijnlijk :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Koop gewoon ontkleurder en dan donkrblonde haarverf. Ga ik ook doen waarschijnlijk :')


    NIET DOEN! niet uit een pakje! Mijn nicht heeft dat gedaan van zwart haar geprobeerd weer terug naar haar eigen haar kleur blond, en werd oranje! :O Maar ik kan niet van zwart naar een lichtere kleur verven :S

    (...)

    NIET DOEN! niet uit een pakje! Mijn nicht heeft dat gedaan van zwart haar geprobeerd weer terug naar haar eigen haar kleur blond, en werd oranje! :O Maar ik kan niet van zwart naar een lichtere kleur verven :S


    Idd, mijn moeder heeft haar haar ook ooit eens zwart geverft en hoe ze ook probeert, het word niet lichter. En ik zou het gewoon laten uitgroeien. Ik vind het niet zo lelijk ^^.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ja dasheel irritant, maar je kan er niks anders aan doen dan aknippen (zouk niet doen) of opnieuw verven of gewoon laten uitgroeien

    Daarom shampoo ik mij haar altijd dat word steeds lichter en dat wordt het je eigen haar kleur weer

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Ik zou telkens wanneer je erge uitgroei hebt steeds lichter gaan ververven doe ik ook altijd !! ;) als je al erg droog haar van je zelf hebt zou ik het lekker later uitgroeien want dan gaat het zo slecht uitzien majjaa sterkte XD


    ...