• Dat hoor je mensen wel eens zeggen, en nu geld dit ook voor mijn kamer aangezien ik eindelijk mijn Britney Spears Femme Fatale poster heb kunnen ophangen. Al een half jaar(!) liep ik hierover te klagen bij ons pap - want hij wou me niet helpen maar ik mocht het ook niet zelf doen want dan was hij bang dat het huis zou instorten. i]ouders..[/i Anyways, nu ben ik dus super blij en trots en dat wil ik graag even met jullie delen! Dus bij deze een foto van de poster en ook maar meteen de rest van mijn slaapkamer.

    Nu snap je natuurlijk wel dat ik ook doodnieuwsgierig ben naar jou kamer!






    * Het costuum wat je aan mijn kast ziet hangen is mijn replica van het "beroemde" circus tour pakje.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    je wilt mijn kamer niet zien,maar ik beschrijf het wel even.
    rommels, laatjes die open zijn en bijna vallen. 1D en HG posters, mijn fiets aan de kant. Mijn bed in het midden en wat een inloopkast hoort te zijn is mijn studeerruimte met een overdreven grote bureau.


    -

    Mijn kamer staat vol.
    Vanmiddag was er nog iemand die hem nog nooit had gezien en die vond het heel interessant omdat er zoveel stond en er overal wel wat te zien is :'D

    Hij is groen met blauw, met veel dingen aan de muur, veel boeken, wat mokken, bomvol bureau, fatboy en nog meer zooi :'D


    dus dat zou mij kunnen omschrijven als met veel dingen tegelijk bezig?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo zag mijn kamer eruit in 2008, toen hij net verbouwd was. Maar inmiddels is hij weer verbouwd(Waar op de eerst foto een schuin dak zit zit nu een dakkapel en aan de rechter kant is de muur opengebroken en is zo'n 4 vierkante meter extra ruimte) en hangen er posters, ligt er rotzooi en heb ik aan andere tv. Eigenlijk is het enige dat nog het zelfde is de kleuren en de meubels... Maar ik heb geen andere foto's :p



    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn kamer zit helemaal onder de posters. Ik kan het niet eens allemaal opnoemen, het zijn er echt te veel :'] En ik heb een bed met een Avengers dekbed, dus dat laat zien hoe volwassen ik al ben *O*. Tv, stereo, dvd speler, laptop en een kast vol met dvd's, cd's en boeken.


    Caution first, always.

    Lichtblauwe muren, witte meubels en vloer
    Een ouderwets bed vol knuffels
    Veel foto's


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    omg. epic, je hebt hetzelfde bureau als ik had! IKEA!!! xD

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:47 ]

    Jup, hij is in de verbouwing. Ik slaap tijdelijk bij mijn zusje in de kamer.


    Shit happens but pee happens a lot more.