• Ik ga 28 Augustus naar all time low in de melkweg maar ik ga helemaal alleen en ik wil niet als een loner overkomen dusss
    Is er iemand die gaat die mij zou willen adopteren voor een avond?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giant robots are sort of my specialty

    zijn er nog tickets??


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    yep volgens mij wel


    Giant robots are sort of my specialty

    Ik ga even kijken, misschien ga ik met een vriend xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Tsja..Ik ga ook alleen, maar ik kom waarschijnlijk wel mensen tegen die ik ken. Misschien gebeurt dat jou ook wel..?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik ga met een aantal mensen, je mag best mee hoor, al ga ik zelf niet vroeg omdat ik wel gewoon naar school moet die dag helaas. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Patrol schreef:
    Ik ga met een aantal mensen, je mag best mee hoor, al ga ik zelf niet vroeg omdat ik wel gewoon naar school moet die dag helaas. (cat)

    Oeh dat zou heel erg fijn zijn! Ik beloof dat ik niet lastig ben ;)
    Ik ga ook niet zo heel vroeg want volgens mij moet ik dan ook naar school, en anders ga ik eerst nog Amsterdam in met mijn moeder, broer en zus (die gaan trouwens niet mee naar het concert)


    Giant robots are sort of my specialty

    SheHulk schreef:
    (...)
    Oeh dat zou heel erg fijn zijn! Ik beloof dat ik niet lastig ben ;)
    Ik ga ook niet zo heel vroeg want volgens mij moet ik dan ook naar school, en anders ga ik eerst nog Amsterdam in met mijn moeder, broer en zus (die gaan trouwens niet mee naar het concert)

    Ik geloof wel dat je niet lastig bent hoor, des te meer zielig des te meer vreugd toch? Het lijkt me namelijk ook heel awkward om alleen naar een concert te gaan (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga niet, helaas. Het is doordeweeks en dan mag ik niet van mijn ouders (cat)
    Ik wilde wel heel graag :c


    Destroy what destroys you.

    Neuer schreef:
    Tsja..Ik ga ook alleen, maar ik kom waarschijnlijk wel mensen tegen die ik ken. Misschien gebeurt dat jou ook wel..?

    Dat lijkt me nogal sterk. Ik woon in Limburg en veel mensen vinden het lastig om helemaal naar Amsterdam te gaan op een schooldag.
    Patrol schreef:
    (...)
    Ik geloof wel dat je niet lastig bent hoor, des te meer zielig des te meer vreugd toch? Het lijkt me namelijk ook heel awkward om alleen naar een concert te gaan (:

    Dank u dank u!! Ik heb er echt zin in. Alleen gaan leek me ook echt heel awkward. Ik zou eigenlijk met een vriendin gaan maar toen kregen we ruzie. Nu is het dan wel uitgepraat maar we praten niet echt meer met elkaar ofzo dus dat leek me dan ook niet zo gezellig. En volgens mij gaat zij niet, niet dat ik weet in ieder geval.
    Maar nu ben ik wel heel blij dat ik met jullie kan gaan. Het wordt echt super gezellig!


    Giant robots are sort of my specialty

    SheHulk schreef:
    (...)
    Dank u dank u!! Ik heb er echt zin in. Alleen gaan leek me ook echt heel awkward. Ik zou eigenlijk met een vriendin gaan maar toen kregen we ruzie. Nu is het dan wel uitgepraat maar we praten niet echt meer met elkaar ofzo dus dat leek me dan ook niet zo gezellig. En volgens mij gaat zij niet, niet dat ik weet in ieder geval.
    Maar nu ben ik wel heel blij dat ik met jullie kan gaan. Het wordt echt super gezellig!

    Oh dat is ook echt balen! En indeed, het wordt vast heel leuk (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wil ook gaan, alleen geen idee of mijn vriendin mee wil


    Blub.

    ik ga ook met een vriendin. eigenlijk zou ik met 2 vriendinnen gaan die hebben bijde geen geld ervoor en zijden af. tot nu toe ga ik dan maar met een andere vriendin.
    maar inderdaad
    misschien kom je wel iemand tegen
    en anders
    geniet van Makebelieve en All Time Low.
    als je gwn mee feest ben je echt geen loner hoor.
    was ik eerst ook vanplan(yeah)

    succes xxx


    Either learn to love thorns, or don't accept any roses