• Lol, ik zag honderduizend van die foto's op 9gag, dus ik ging het zoeken op youtube, en toen BAM dit filmpje. Ok, ik trolde hem wel even.


    Alleen maar tranen van geluk

    dat filmpje had ik laatst ook gezien.
    ZE KNIPPERT NIET. I MEAN, LIKE...GODDAMN, SHE JUST DOESN'T.

    Trafalgar schreef:
    Genius! _O_

    Mordin schreef:
    I'd tap that. Srsly. Ze heeft een gestoord gevoel voor humor en het halve internet in het harnas gejaagd. I like that :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hahah, hilarisch dit! Zij is geweldig!

    wut?! So you guys mean she actually means what she sings...? Ik dacht ze het deed uit sarcasme, idk HAHAH


    Alleen maar tranen van geluk

    Chuggaa schreef:
    Oud :x
    Maar ze is inderdaad eng.
    Ze doet me qua uiterlijk een beetje denken aan Jeff The Killer (een creepypasta).

    Als je snel bang bent, zou ik niet gaan klikken... Dit bedoel ik met de vergelijking


    HAHAHAHA TRUE TRUE


    Alleen maar tranen van geluk

    Ehh, dit is toch niet serieus bedoeld ofzo? XD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee het was een wedstrijd voor Justin Bieber's nieuwe parfum lijn. Ze heeft jammer genoeg niet gewonnen, wat me stom lijkt omdat ze toen 8 miljoen vieuws kreeg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Starkisch schreef:
    o.o
    *kruipt weg*


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    zij is echt awesome :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Feline schreef:


    Pretty is just a pretty word.

    Dat is vast als een grap bedoeld.


    Physics is awesome

    Ze is indeed een beetje creapy in dit filmpje. En zingen kan ze ook niet :')


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Ik vind haar af en toe wel eng kijken, vooral de eerste paar secondes maar ik moet meer met haar lachen dan dat ik haar eng vind hoor :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik vondt deze...