• Vanaf half 9! Dan zullen Assassin en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.


    Vanavond hebben we weer een special guest! *O*
    Namelijk een vriendin van Assassin en mij, Jolanda (Rechazame)!


    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiets al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.





    Problemen:
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 22:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    jammer dat ie nu niet aan is... ik wil naar een leuke radio luisteren..

    gaan jullie vandaag nog live?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Felonys schreef:
    jammer dat ie nu niet aan is... ik wil naar een leuke radio luisteren..

    gaan jullie vandaag nog live?

    Vandaag niet meer en geen idee wanneer we weer live zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vandaag niet meer en geen idee wanneer we weer live zijn.


    Gister was het echt gezellie :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vraagje, hebben jullie toevallig een playlist van de liedjes van gisteren? Omdat er echt een paar goeie tussen zaten die ik wel nog eens wil opzoeken. Denk niet dat jullie die hebben, maar ik vraag het toch maar even voor alle zekerheid.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 16:52 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Moonsong schreef:
    Vraagje, hebben jullie toevallig een playlist van de liedjes van gisteren? Omdat er echt een paar goeie tussen zaten die ik wel nog eens wil opzoeken. Denk niet dat jullie die hebben, maar ik vraag het toch maar even voor alle zekerheid.

    Die hebben we wel, het programma dat we gebruiken houdt dat bij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die hebben we wel, het programma dat we gebruiken houdt dat bij.


    Oh dank je! (:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:02 ]


    Tears are words the heart can't say.