• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!


    Topic 8!

    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Valentina Riley Romérez(Jager, Klassenoudste) - Prisoner
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Valentina Riley Romérez(Jager, Klassenoudste) - Prisoner
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Aragog
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley - BlueHope
    Jade Selah Harris - xSpookje
    Dawn Maiden Valentine - ScenexLover
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Valentina Riley Romérez(Jager) - Prisoner
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - xSpookje
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Stephen Granger - mismi
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - xSpookje
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Aiden Samuel la Rouge(Klassenoudste) - Prisoner
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Paralyzedx
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Paralyzedx
    Amelia Ray la Rouge(wachter) - Prisoner
    Aiden Samuel la Rouge(Klassenoudste) - Prisoner
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - xSpookje
    Alex Ludwig - mismi
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Paralyzedx
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Paralyzedx
    Amelia Ray la Rouge(wachter) - Prisoner
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - xSpookje
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Nathan Daniëls(Klassenoudste, Aanvoerder, Jager) - Prisoner
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Nathan Daniëls(Klassenoudste, Aanvoerder, Jager) - Prisoner
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - jaimyhoi
    Ruby Agony Hope(volger) - BlueHope
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Nathan Daniëls(Klassenoudste, Aanvoerder, Jager) - Prisoner
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren
    Waarzeggerij
    Bezweringen
    Kruidenkunde

    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - BlueHope
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - BlueHope

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - BlueHope
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Aragog
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel - xSpookje
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff

    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Zwerkbal schema
    1e wedstrijd, Griffoendor - Zwadderich
    2e wedstrijd, Huffelpuf - Ravenklauw
    3e wedstrijd, Ravenklauw - Zwadderich
    4e wedstrijd, Griffoendor - Huffelpuf
    5e wedstrijd, Huffelpuf - Zwadderich
    6e wedstrijd, Griffoendor - Ravenklauw


    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory

    Melding: als je er nu bij komt kan je inspringen bij dat je wakker word en aan je eerste schooldag begint (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:29 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alicia Malfoy - Slytherin
    Na enige inspanning krijg ik ook deze stoel in mijn macht en met een grote grijns op mijn gezicht gooi ik een naar de andere kant van de kamer, waar ik hem weer op de grond laat vallen. 'Dat gaat wel lukken morgen' antwoordde ik, ineens een stuk zelfverzekerder.

    Julia Dubois - Huffelpuf
    'We zien het morgen wel' antwoordde ik zuchtend. Ik had geen zin in een discussie met hem en ik wou ook niet dat hij zich dalijk schuldig zou voelen als hij mij niet in zijn team opnam. 'Ik heb in ieder geval geluk dat er plaats is voor drie jagers...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nick Adams - Gryffindor
    'Ik denk dat we, helaas, naar jou wijze kant moeten gaan luisteren' zei ik waarna ik opstond en haar vervolgens op hielp staan. 'Maar ik denk dat ik eerst Mason even ga zoeken, ga jij dan alvast naar de les? Dan kom ik zo' Ze had wat mij betrefd ook best mee kunnen gaan, maar aangezien Mason het vast niet al te leuk vond als hij ons samen zag lopen besloot ik maar alleen te gaan. Trouwens, misschien zat hij wel gewoon in de les, dan had ze nog even tijd met hem voor ik erbij kwam.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 20:20 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Leslie Fields \\ Slytherin
    'Wat zijn we weer aardig,' zeg ik. En ik geef hem een stomp tegen zijn arm. 'Ik heb me vermaakt met.. Athan, Ashley en nu net Ryan. En toen kwam jij... En toen was het amuseren over.' en ik kijk hem onschuldig aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jhaa, maakt mij niet uit xd. Als ze maar niet ziet dat hij een vampier word...Dat is geheim ^^ @xSpookje, mag ik nog een personage aanmaken? En zo ja; waar moet ik dat dan doen enzo?]

    Mason

    Na een tijdje besluit ik eerst Nick te zoeken. Ik heb met hem nog wel wat goed te maken, en het spijt me ook echt. Ik loop naar buiten en kijk even rond. Ah, daar is Nick met zijn nieuwe liefde. Ik loop grijnzend naar hun toe en blijf dan verschrikt staan. Het is Alice. Dus toch! Ik voel me opeens heel eenzaam, en voor ik weet wat ik doe begin ik weg te rennen. De eerste de beste plek is het verboden bos, dus daar ren ik heen. Ik spring over stenen en ren heen waar ik heen kan. Dan begin ik zachtjes te jammeren en ga ik op de grond zitten.
    'Verdrietig?' ik schrik op van een stem naast me. 'Ja,' zeg ik nors. 'Mijn beste vriend heeft dus net mijn grote liefde afgepakt. Maar misschien passen we niet bij elkaar.' ik zucht. 'Ik snap niet dat ik hier heen ben gerend.' Ik kijk de man wat beter aan en schrik. Hij is overduidelijk een vampier, en hij kijkt mij hongerig aan. 'Mag ik je bijten?' vraagt hij gretig. 'Nee.' zeg ik droog. De man lijkt zich om te draaien, maar springt dan onverwachts terug en duwt me op de grond. 'Aaaawh!'' gil ik, maar er is een grote kans dat niemand me hoort. De vampier bukt en zet zijn tanden in mijn nek. 'Nee!' jammer ik, maar de vampier is al klaar. Hij kijkt me zelfvoldaan aan, en verandert in een vleermuis en vliegt weg. Ik probeer zo snel mogelijk de weg terug te vinden, al jeukt en bijt mijn beet enorm!

    [Ik ben even weg, ik ga een vla-pudding eten ofzow. Doeii <3]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Serpen Acelin Parsel ~ Slytherin
    'Goed,' zeg ik, ik laat de troep verdwijnen en kijk Alicia aan, 'zullen we het boek terug brengen en naar buiten lopen,' ik kijk doordringend in haar heldere ogen. In een keer voel ik een kriebeliger gevoel in mijn maag, snel went ik mijn blik af.

    Ryan Thomas ~ Hufflepuf
    'Maak je je er alsjeblieft niet te veel zorgen over, Juul. Oké? Beloof het me,' zeg ik tegen haar, 'je kan het echt,' zeg ik en ik geef haar vriendschappelijk een knuffel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daniël || Slytherin

    'Wat zijn we weer aardig' Zei ze waarna ze me een stomp tegen mijn arm gaf, 'Daarvoor ben ik ook niet ingedeeld in Griffindor ofzo' Andwoorde ik grijnzend, 'Ik heb me vermaakt met.. Athan, Ashley en nu net Ryan. En toen kwam jij.. En toen was het amuseren over.' Andwoorde ze vervolgens. 'Arme jij, je kan nog altijd gillend wegrennen ofzo?' Opper ik waarna ik nog een hap neem van mijn appel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Swagnipp schreef:
    [Jhaa, maakt mij niet uit xd. Als ze maar niet ziet dat hij een vampier word...Dat is geheim ^^ @xSpookje, mag ik nog een personage aanmaken? En zo ja; waar moet ik dat dan doen enzo?]

    [Gewoon even een pb sturen of hier in dit topic zetten, dan zet ik je erbij (:]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 20:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nick Adams - Gryffindor
    'Godver' vloek ik binnensmonds als ik Mason onze kant op zie lopen en hem vervolgens weg zie rennen. 'ik ben zo terug' meld ik aan Alice, waarna ik naar hem toen ren. 'Mason...' begin ik 'Het is echt niet wat je denkt oké? Ik vind Alice niet leuk, zij mij niet.. en al zou ik haar wel leuk vinden, jij maakt echt een veel grotere kans op haar...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Athan James Hastings || Zwadderich, Jager
    Athan schrikt op als hij iemand hoort schreeuwen. In de verte ziet hij hoe de jongen van Griffoendor op de grond valt en hoe de vampier in een vleermuis verandert en wegvliegt. Athan richt en roept "Reducto". De Vleermuis spat uiteen en valt in miljoenen stukjes op de grond. Hij heeft het nooit op vleermuizen gehad. Ook niet op Griffoendors, maar wat doet het er toe? Hij loopt op Mason toe en trekt hem overeind. "Gaat het wel?"


    help

    [and again xD wat heb ik gemist+waar kan ik inspringen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oeh, Serpen wordt verliefd, haha]

    Alicia Malfoy - Slytherin
    'Goed plan' antwoord ik als hij voorsteld om het boek terug te brengen, niet lettend op dat hij me aankijkt en dan snel zijn blik afwendt. Ik sta op en loop richting de bieb, wetend dat hij toch wel mee komt. Echt zin en tijd om te wachten heb ik namelijk niet, hoe sneller ik weer van dit boek af was, hoe beter.

    Julia Dubois - Huffelpuf
    'Ik beloof het' antwoord ik glimlachend, met een lichte onzekere ondertoon die ik probeerde te verbergen. Ik wist niet wat er morgen zou gebeuren, maar ik zou er alles aan doen om mijn plek binnen het zwerkbalteam te kunnen behouden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Wieeee! Go Serpen!


    help

    [And now I will watch a movie.]


    help

    [Nietttt]

    Serpen Acelin Parsel ~ Slytherin
    Ik loop snel achter haar aan en maak de deur van de verboden afdeling voor haar open, 'zet het maar snel terug, dan kunnen we weg,' zeg ik en ik wacht ongeduldig tot ze het boek terug zet.

    Ryan Thomas ~ Hufflepuf
    'Goed zo en nu op letten want de les gaat zo beginnen,' zeg ik, ik leg mijn handen op de tafel en ga er met mijn hoofd op liggen, 'saai saai saai.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mason

    Ik schrik als er opeens een jongen naar mij toe loopt. Hij helpt mij overeind. 'Gaat het wel?' vraagt hij. 'Nee, het is niet wat het lijkt!' jammer ik, en mijn stem is ongewoon hoog. 'Nee...Hij beet mij niet, echt niet! Er is niks aan de hand...Ik ben geen-geen...' ik maak mijn zin niet af en kijk de jongen aan. Ik besef dat ik net heel on-cool deed. Ik trek mijn kraag van mijn gewaad wat hoger, en probeer de beet te verbergen. 'Laten we terug gaan,' zeg ik zo nochalant mogelijk terwijl ik naar de stukjes van de vleermuis kijk. 'Bedankt daarvoor, trouwens.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''