• Ja, het is waar dat Windows met zijn Hotmail service stopt, maar deze wordt voorgezet door de dienst Outlook. Er veranderd dus uiteindelijk niks, je krijgt alleen een andere website onder je neus.

    Wat is er belangrijk voor jou en wat moet jij doen?
    Het antwoord op deze vraag is heel simpel, als je geen @outlook.com e-mailadres wilt helemaal niks. Je oude e-mailadres blijft bestaan en je kunt er alles mee doen. Je kunt dus gewoon op MSN of je e-mails bekijken.

    FAQ

    Q: Kan ik nog wel inloggen op MSN met mijn @hotmail/@live e-mailadres?
    A: Ja, je oude e-mailadres blijft bestaan en je kunt deze ook blijven gebruiken.

    Q: Kun je hotmail.com blijven gebruiken om in te loggen, of moet je weer wat anders doen?
    A: Als je op Outlook.com bent geweest en je gaat dan naar hotmail.com word je automatisch doorgestuurd, dus daar hoef je je niet druk om te maken

    Q: Waar kan ik mijn e-mailadres omzetten naar een @outlook.com adres?
    A: Als je naar Outlook.com gaat zul je daar een bericht zien van Outlook Team, klik deze e-mail aan en zoek de link: Nieuwe id ophalen. Daar kun je hem laten hernoemen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja nou dat zei een mannetje op de radio van tweakers.nl ofzo :')
    Maarr, ik twijfel nu; zal ik mijn mail overzetten naar @outlook.com of niet?

    Als je wilt, het hoeft niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je wilt, het hoeft niet.

    Dan doe ik het niet, vind ik alleen maar meer gezeur XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42