Ik ben zo pissed off nu. Mijn mam ging een tijdje met een man maar die kerel zit altijd in de kroeg, altijd dronken en dan is het een dikke klootzak, hij scheld haar uit en trapt haar gewoon de grond in, schreeuwt beledigingen over haar door de hele kroeg, met andere woorden hij maakt haar belachelijk. Als ze lol heeft met een ander scheld hij haar weer uit en is het ; fuck you! en dat soort dingen. Mijn moeder is een vrouw die moeilijk nee kan zeggen en vliegt als een gek steeds achter hem aan zodat hij zijn zin telkens krijgt en laat ons dat ook met het eten zitten als ze een sms krijgt dat hij ff weg moet, betekend dus dat mijn moeder hem maar even moet vervoeren enzo.
Het is gewoon een dikke klootzak hoe hij mijn moeder heeft behandelt. Ze is er dan ook stuk aan gegaan en heeft met mij er over gepraat dat ze niks meer met hem te maken wil hebben ( al de zoveelste keer ) Ze was kapot door hem en moet zelfs hulp zoeken bij GGZ, Zo'n probleem gebeuren om sterker in je schoenen te staan. Dus ik heb vet serieus gesprek met haar gehad van dat het beter is dat ze hem dan niet weer ziet aangezien ze zelf zegt dat ze weer door de knieën zakt als ze hem ziet. Ik heb gezegt dat ze hem voor een tijd moest verwijderen uit haar leven tot ze sterk genoeg is en hem aankan. Ook al is hij geen kerel voor haar.
Dus ze nam mijn advies aan en zei dat ze dat ging doen. En nu? Krijg ik net een sms van haar dat ze zo thuis komt met hem om de wasmachine op plek te zetten. Ik dacht echt van, MENS! wat lul je nou allemaal dan. Zo gaat het je nooit lukken om sterker te worden en voor je zelf op te komen.
Het is nu al elke keer zo gegaan dat ze zegt ik stop er mee maar ze is té zwak en gaat gewoon weer opnieuw met hem verder wanneer hij zegt het spijt me maar vervolgens precies weer het zelfde doet. En nou ben ik dus ook nog eens bang omdat mijn broer om 6 uur vrij is, en als hij die kerel onder de ogen komt te zien nou ik denk dat ie dan aardig flipt, en dat wil ik niet allemaal weer opnieuw meemaken ;( Waarom kan ze mij verdomme niet serieus nemen over hem en inzien dat hij een facking zak is. Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik word er gek van dat steeds mijn beide ouders me niet serieus nemen of uitlachen of vervolgens mijn advies gewoon vergeten en hun afspraken niet na komen.
Wat moet ik hier nou mee >
Bedankt voor de mensen die dit gelezen hebben <'3
The walking dead <'3