Ok ik wil echt mijn hart luchten, sorry als het je niet interesseert, het moet er gewoon even uit..
Ik heb dus een vriend nu toch wel al 2 jaar en 8 maand, we houden van elkaar, we doen veel dingen samen blablabla.
Ongeveer een maand geleden was het ons proclamatie en studeerden we effectief af, allemaal leuk. Ik ging iets drinken met mijn vrienden daarna en hij ging naar een fuif ergens in een ander stadje, ok geen probleem.
Hij is heel de nacht weggebleven, heeft me regelmatig gestuurd, alles gaat goed, nog steeds geen problemen.
2 dagen nadien belt een vriend van hem: 'Ja je moet hem bellen, hij moet je iets vertellen over maandag, ik kan het niet vertellen' echt heel vaag dus ik half in paniek gebeld naar hem. Hij bleef maar vertellen dat er niets was enzo. Ik naar die vriend terug gebeld en gezegd dat hij niets wilt zeggen. Die vriend zei dan dat het te maken had met zijn lief enzo..
Laat ik het even duidelijk maken. Mijn lief: M. en die vriend zijn lief: E. zijn al lang vrienden en mijn lief heeft voor mij echt lang een crush op haar gehad. En telkens als mijn vriend uitging en zij was daar ook doken er rare foto's op, ik zeg niet dat er iets gebeurd was ofzo, de foto's leken gewoon raar.
Dus toen ik wist dat het te maken had met E. begon ik dus helemaal te freaken.
2 dagen heb ik moeten wachten om het te weten wat er precies was gebeurd.
Die vriend vertelde me dat mijn lief E. probeerde te kussen, dus probeerde mij te bedriegen.
Via skype vroeg ik hem of dat waar was, en hij zei nee.
We deden een groepsgesprek met mijn lief, die vriend en E.
Ik vroeg het opnieuw, het was even stilte en toen gaf hij het toe.
Hij had me effectief proberen te bedriegen.
Mijn wereld zakte in.
Hij heeft het niet effectief gedaan, maar wel de intentie en dat is voor mij echt al bijna even erg! Zeker als je weet dat hij er zolang een crush op had.
Nu, we zijn nog steeds samen, maar mijn vertrouwen in hem is echt zo goed als weg. Hij was vorige week maandag uitgegaan met vrienden bleek dat zij daar ook was. Nu waren we vandaag samen naar de bioscoop gegaan en zijn we iets gaan drinken, zijn vrienden belden hem om even bij hun te gaan , dus gaan we even bij hen en wie is daar? Juist ZIJ!
Ik vroeg dan, toen ik naar huis ging, ga je met mij mee? En hij wou niet, hij wou nog blijven en bij zijn vrienden zijn (waar zij ook is).
Ik weet dat het vertrouwen is, dat ik moet vertrouwen dat hij het niet opnieuw doet maar het is nog maar een maand geleden en ik ben daarvoor nog niet in staat & hij gaat daar zo licht over weet je alsof er niets is gebeurd..
Overdrijf ik of pff ik weet het echt niet...
Ik lig hier nu in bed, enorm te piekeren terwijl hij zich nu amuseert met haar in de buurt... Ik weet niet of ze praten ofzo, maar ze is in de buurt.. en ja...
You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.