• Okay ik moet hier toch zo heel ff mijn mening uiten over die mensen die zeggen dat ze Tokio Hotel fan blijven for ever. Vat dit niet verkeerd op alsjeblief maar dit is mijn mening erover dus als jij zelf er een mening over hebt over mijn mening zeg die gerust ZONDER ruzie te maken >,<
    Like, hier zijn superveel mensen die zeggen dat ze fan blijven van Tokio Hotel voor altijd. Wel dát vind ik nu eens echte BULLSHIT. Sorry hoor maar Tokio Hotel blijft hoogstens nog 2 jaar voortleven en dan is het over&out met hun. Ik wil echt niet onbeleefd ofzo klinken maar mensen, als je gaat zeggen dat je fan blijft voor altijd ben je in mijn ogen toch wel een beetje achterlijk hooaa. Sorry mensen maar dat is wat ik erover denk. Geloof me, als Tokio Hotel in Amerika blijft verderdoen zoals ze nu bezig zijn en ganz Europa laten vallen dan gaan ze niet veel fans mee overhouden. En die mensen die zeggen dat ze fan blijven voor altijd, je zal zien dat dat niet zo is want je vind heus wel andere bands/zangers/zangeressen die je minstens zo goed vind als Tokio Hotel.
    Sorry moest er uit^^

    Nou iedereen negeert mij >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    jocey wij zijn achterlijk tokio hotel gestoord :D:D! je houd het trouwens niet vol he een paar dagen zonder quizlet

    Oke jha,vanaf nu noeme we ons zo ;D nhee een paar dage zonder Q is moeilijk ö!

    Annelies; Mamaaa? Kan je voor eeuwig fan zijn van Tokio Hotel?
    Mama van Annelies zegt; Idunoo
    Annelies denkt; Whoaa ik krijg weer veel steun >,<

    Zal ik dat ook eens proberen? :Y)

    'Mam, kan je eeuwig fan zijn van Tokio Hotel?'
    'EEUWIG?'
    'Ja.'
    'Als jij dat wil dat kan je dat, maar dat doe je niet. Daarvoor ben je veel te snel verveeld.'

    En ze heeft gelijk ook :Y)


    Bored.

    Ode aan Annelies haar menings uitting _O_


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wahaa Máriko xD

    ^^ ik heb dat nog nooit gezegd dat ik fan van een band bleef voor altijd ^^
    behalve voor Green Day en Escape The Fate ^^
    maarja tis wel zo niet elke band gaat jaren en jaren door blijven gaan

    RENEEE<33IK NEGEER JOUW OOK NIET!!!

    Wahaa Máriko xD

    Ja, dat moest echt even ><


    Bored.

    ik hbe t ookal aan mn ma gevraagd, staat op pagina 1 xD

    Dat is hun pakkie an, niet het jouwe. Maar het is goed dat je gebruik maakt van het [deels] vrije woord hier.
    Persoonlijk heb ik zelf nog nooit gezegd dat ik van een groep 'fan zal blijven voor ever' want ik vind het zelf een behoorlijk zware stelling die je je op de hals haalt maar als mensen dat willen zeggen... waarom niet?


    No growth of the heart is ever a waste

    MetalMafkees
    Dat is hun pakkie an?
    Die zin snap ik niet xD

    Fans weten toch zelf wel of ze voor altijd Tokio Hotel fan zijn? Laat ze gewoon dom doen ofzo p.p' Ik ben het wel met je eens, maar misschien bedoelen ze gewoon dat ze niet over zullen stappen naar een andere band, en gewoon fan van ze zijn zolang ze nog bestaan.:'D

    x


    ok

    omg?

    waar ghou jij je mee bezig XD

    ik blijf fan,,
    zelfs als je zo'n heel oud omaatje bent, en je ziet op zolder of aan de muur een oude poster en trui hangen kun je toch ook nog zeggen van: man die zijn sex!

    [/ziet haar oma dat niet zo vlug doen,, klein detail]

    maar wat ik dus bedoel: echte fans blijven fans, en dat is voor altijd, punt. en ga nu niet kaka doen want ik kijk reageer niet op kaka berichten

    Djezus, kidz, pff als je hier toch alleen maar domme reacties kan opzetten heb ik liever dat er mod dit sluit >,<

    Djezus, kidz, pff als je hier toch alleen maar domme reacties kan opzetten heb ik liever dat er mod dit sluit >,<

    Slotje dan maar?


    Bored.