• want ik heb een aantal geweldige dagen met mijn vriend doorgebracht.
    Gisteravond gingen we naar een strand om een zonsondergang te bekijken, het was echt prachtig en ik zal die avond nooit meer vergeten. (:
    Ook zijn we samen met mijn broertje uit eten geweest en heb ik mij al die dagen bijna niet rot gevoeld. Dat is voor mij haast speciaal. Dus daar ben ik best wel blij mee.

Wat maakte jullie de laatste dagen blij?

26 - 02 - '16

Aaawh dat is leuk. Ik praat heel met een jongen die ik op vakantie heb leren kennen en dat vind ik zo leuk om met hem te praten. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Awh, zo lief.
    Wat mij de afgelopen dagen blij maakte was dat het simpelweg gezellig was :')

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Mijn vriendje!(H)

Vandaag ook een super leuke dag gehad. We hadden elkaar een hele tijd niet gezien, vanwege de vakantie. Hij is nog steeds op vakantie met zijn ouders, hij staat op een camping, maar wel een half uurtje bij mij vandaan! Hij en zijn vader hebben me vandaag opgehaald en we hebben het samen heel leuk gehad! (H) Hahahaha, lekker dagje met mijn schoonouders doorgebracht. Super lieve mensen! Zij gingen boodschappen doen, wij vrijen in de tent _O_ Hahaha xD En we zijn samen naar het strand geweest voor een wandeling, wel koud, maar hij drukte me lekker tegen zich aan waardoor ik het weer warmer kreeg. Ook heb ik een cadeautje gekregen! Een ketting, die hij op vakantie gekocht heeft. Het zijn twee hartjes, in de kleur van de zee. :)
    Hij is echt het liefste vriendje op heeeel de wereeeeeeld! (H)(yeah)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Aahw, wat leuk :'D
    Wat mij blij maakte waren de leuke gesprekken die ik 's nachts met vrienden had en de leuke dingen die ik overdag met familie deed (:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Een goeie vriend komt vandaag logeren. :-) Ik zie hem niet vaak, en ik kijk hier al heel erg lang naar uit.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik mocht gisteren 's avonds met mijn zus naar de kermis. (:

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Vandaag? Ik ben wakker geworden en keek in de top, en het eerste wat ik zag was 71 kudo's. Eigenlijk was het niet zo shockerend want ik bleef op tot 6 uur vandaag dus ik ben er allemaal bij geweest. Maar ik vind het leuk dat ik geen proxy nodig heb of een of andere random klik waardoor je opeens veel kudo's hebt. Wat ik nog steeds niet helemaal snap.
    Made me happy. (:

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

ik heb een aantal geweldige dagen met mijn vriendin doorgebracht.
    Gisteravond gingen we naar een strand om een zonsondergang te bekijken, het was echt prachtig en ik zal die avond nooit meer vergeten. (:
    Ook ben ik samen met haar en haar broetje uit eten geweest in de snackbar XD en zijn we het ijskoude zwembad water inegegaan terwijl het buiten maar 26 graden was :O
    we hebben patatje op het strand gehaald en daar moest je zelf mayo uit zon pomp bij je patat doen. maar ik ging er aan hangen en de mayo zat over het hele dienblad xD
    en nu verveel ik me thuis )=

Het feit dat ik gister de sleutels van mijn kamer heb gekregen. Nog 2 week en dan verhuizen ;D

-

Ook mijn vriend hihi. Gisteravond waren we naar een gezellig feest geweest van een vriendin van me en daarna was hij bij mij blijven slapen teehee.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Uh. Ik had vanmiddag vrij.

No growth of the heart is ever a waste

hmm eigenlijk niet zo veel mss dat ik geen verplichtingen heb ofzo

When your path is clear, follow it all the way and go for it.

Niks )': alles gaat ff fout. ik voel me ram klote.

Swag,♥ Van Inge(L)