• De schietpartij bij de film Batman van afgelopen week heeft nog veel gevolgen met zich meegebracht. Zo las ik in de kant dat nog twee andere mensen (die mensen staan los van elkaar, kennen elkaar niet maar hadden het zelfde idee en voerde het niet samen uit. Los van elkaar) die dat wel erg leuk vonden. Ze hebben zich verkleed als de joker van Badman en ook in het rond gaan schieten. Ik dacht dat stripboeken, stripboeken zijn en niet realistisch is ..., straks haalt de hulk nog en hotdog bij de Hema.
    Oke .., weer ff serieus. Ligt het aan mij of ben je dan niet goed in je hoofd. ik vind het echt heel erg voor de mensen die dit hebben moeten meemaken en nog erger voor de mensen die door 'dit grapje' hun leven zijn verloren. 'Je wordt bedankt, Batman!' (Voor de duidelijkheid, de Badman die is gaan schieten & niet de Batman van de film).

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 17:57 ]


    Life is full of fake people

    Wow, maar dit is toch niet de schuld van Batman?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Wow, maar dit is toch niet de schuld van Batman?


    Nee dat weet ik, maar van de Badman die is gaan schieten.


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    (...)

    Nee dat weet ik, maar van de Badman die is gaan schieten.


    Ooooh ik snap het! Ja, het is echt verschrikkelijk gewoon. Zo ziek van die mensen. ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Ooooh ik snap het! Ja, het is echt verschrikkelijk gewoon. Zo ziek van die mensen. ;o


    Idd, ik snap ook niet hoe dat zo opeens in je op kan komen!


    Life is full of fake people

    batman met een t!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    batman met een t!


    Uhm .., oja .., idd ..., oei oei .., ff aanpassen! (;


    Life is full of fake people

    Het is Batman. En The Joker...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Christian Bale heeft alle slachtoffers van de schietpartij bezocht. Wat een schatje is het toch.:9~


    everything, in time

    En het was toch een gast die was verkleed als Bane die al die mensen heeft neergeschoten? Nou ja. Sommige mensen zijn zo mentaal in de war dat ze dat blijkbaar leuk vinden. Of ze hebben niks te doen. Een levensechte RPG...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Progeny schreef:
    Christian Bale heeft alle slachtoffers van de schietpartij bezocht. Wat een schatje is het toch.:9~


    Idd


    Life is full of fake people