• Wat als JK Rowling nooit in die trein met vertraging had gezeten, nooit op het idee van harry potter was gekomen, en ze nog steeds arm en onbekend was, maar iemand van quizlet had hp geschreven, in precies dezelfde woorden. Wat was er dan gebeurt?

Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

Hetzelfde, waarschijnljk, tenzij ze het niet had uitgegeven. Dan had ik nu zeven boeken minder in mijn boekenkast

Ex astris, sciencia

Ik denk niet dat het mogelijk is dat iemand net dezelfde gedachtegangen heeft als Jo Rowling, aangezien er best wel veel kleine details in zaten, zelfverzonnen namen/sprookjes/etc. en verrassende wendingen.
    De kans dat iemand op hetzelfde gekomen zou zijn, is enorm miniem klein, zoniet onbestaanbaar.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Nayade schreef:
    Ik denk niet dat het mogelijk is dat iemand net dezelfde gedachtegangen heeft als Jo Rowling, aangezien er best wel veel kleine details in zaten, zelfverzonnen namen/sprookjes/etc. en verrassende wendingen.
    De kans dat iemand op hetzelfde gekomen zou zijn, is enorm miniem klein, zoniet onbestaanbaar.

Maar dan nog! Hoe awesome zou dat wel niet zijn.

Maar weet je, als HP niet had bestaan, dan weet ik niet hoe ik wél geleefd had. Want weet je wel niet hoeveel uren ik heb doorgebracht/breng op mijn kamer, schrijvend aan HP-fanfictie! En dan had ik Alan Rickman ook nooit leren kennen en dan..
    Dan zou mijn leven er heel anders uit zien, denk ik.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Het zou niet eens awesome zijn, want dan zouden we niet beseffen dat het Jo's idee was, snap je?

Dat is hetzelfde als dat je zou zeggen 'wat als iemand anders Harry had gespeeld?'
    Nou, dan had het ook normaal geleken, terwijl iedereen Dan nu heeft zien opgroeien als Harry, waardoor het zo hoort.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik snap het volkomen, maar ik zie het meer als; wat als iemand van Q zo'n groot succes zou hebben gehad.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    Ik snap het volkomen, maar ik zie het meer als; wat als iemand van Q zo'n groot succes zou hebben gehad.

Ik denk dat heel veel mensen op Quizlet trots op diegene zouden zijn, ik in ieder geval wel. Maar laatst had iemand op Quizlet een boek uit gegeven wat ze samen met vriendinnen had geschreven? Dat is al een stap in de goede richting

Physics is awesome

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan het woordje 'als'.
    Wat als mijn kenissen nou niet op die boot zaten die in Tanzania is omgeslagen? Dan waren ze niet dood geweest.
    Wat als NL beter was geweest begin dit zomer met voetbal? Dan waren ze misschien in de finale beland.
    Wat als ik begin vorig schooljaar beter mijn best had gedaan? Dan had ik één maand geleden niet in de knoop gezeten met mijn cijfers.

Je hebt er niks aan, het verleden is gebeurd. Klaar.
    (Ja, dit is een reactie die nergens op slaat.)

Deep inside, I've never felt alive

Wat als harry potter nooit verder ging met deel 2

Dont worry anymore if you have a choice

[ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 18:18 ]

Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.