• Gisteren was mijn moeder bezig op de minilaptop, en ik botste tegen haar aan. De laptop viel op de grond maar mijn moeder had geen tijd om te kijken of hij nog wel werkte want ze moest gaan werken. Vandaag ontdekte ik dus dat hij niet werkte, als ik ze opstart zie ik een wit met allemaal zwarte strepen. ik heb ctrl+alt+del al geprobeerd, maar dan word het even zwart en verschijnt erna gewoon hetzelfde. Mijn moeder is net thuis gekomen van het joggen en is nu bijna klaar met douchen denk ik, wat moet ik doen? D:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:55 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Eerlijk zijn?
    Het was tenslotte een ongelukje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eerlijk zijn... Alleen, ik zie niet in waarom dit perse jou schuld zou moeten zijn? ;o
    Jij botste toch alleen maar tegen haar op?


    Chaos is a ladder.

    Je kon er niks aan doen, dus ik zou het gewoon tegen haar zeggen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Leannan schreef:
    Eerlijk zijn?
    Het was tenslotte een ongelukje.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Leannan schreef:
    Eerlijk zijn?
    Het was tenslotte een ongelukje.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Leannan schreef:
    Eerlijk zijn?
    Het was tenslotte een ongelukje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wat er hierboven gezegd wordt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Weet je zeker dat er niets mis is in het beeldscherm? Ik heb zelf ook een minilaptop en die heeft al heel wat klappen meegemaakt. Daarom flikkert het beeld om de zoveel tijd en dan wordt het weer zwart. Dan moet je gewoon het scherm even anders zetten (verder/minder uitklappen). Kan dat het zijn?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leannan schreef:
    Eerlijk zijn?
    Het was tenslotte een ongelukje.


    Bad decisions make good stories.

    Leannan schreef:
    Eerlijk zijn?
    Het was tenslotte een ongelukje.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Leannan schreef:
    Eerlijk zijn?
    Het was tenslotte een ongelukje.


    Birds born in a cage think flying is an illness.