HELLO! Als je dit leest willen jullie alsjeblieft deze post voor mij liken? Let niet op het filmpje, het is mijn té slechte cover van 'Vegas Girl' en IF YOU DARE TO WATCH IT. Als ik de meeste likes heb kan ik een Meet&Greet met Conor Maynard winnen. Please?
Oke damn, dan heb ik de verkeerde versie gebruikt, want ik had m'n MSN uitgezet. Of het was Amy, want ik was het opnemen zat. Elke keer ging of de telefoon, of ging m'n hond blaffen... En waarom ging je dat luisteren meh
Oke damn, dan heb ik de verkeerde versie gebruikt, want ik had m'n MSN uitgezet. Of het was Amy, want ik was het opnemen zat. Elke keer ging of de telefoon, of ging m'n hond blaffen... En waarom ging je dat luisteren meh
Jah, uh waarom niet. Als iemand vraagt om een foto te liken, ga je toch ook naar de foto kijken?
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
Meteor schreef:
(...)Ik denk dat dat alleen met pagina's kan, want je moet vrienden zijn om te kunnen reageren op iets.
Hmmm dan maak ik een pagina aan en dan verander ik het linkje wel+post ik dat het veranderd is! Des te meer likes kan ik krijgen, want er staan pas 2 filmpjes online samen met die van mij en die heeft haar profiel afgeschermd..*O*