• oke, iedereen die dit leest

    Ik heb gemerkt dat mensen topics maken om andere mansen iedeen voor een nieuwe story te geven en dat wil ik nu dus ook doen.
    verhalen aanbieden ofzo?
    Anyway, ik heb dus ook iedeen voor verhalen die ik zelf niet wil scrijven, hier komt er een.
    namen heb ik niet bedacht dus dat moet je zelf maar doen.

    Het verhaal gaat over een godin die de "Queen"van de goden moest worden, alleen wilde ze dat niet. De ene helft van de andere goden wilde dat ze het toch werd en da andere vonden dat ze het recht had om haar eigen beslissingen te maken en wilde dat iemand anders het werd. om een lang verhaal kort te maken: er kwam oorlog en de goden die wilde dat ze niet de "Queen" werd stolen haar herrinneringen en zette haar in de echte wereld (wereld waar wij in leven) waar ze werd geadopteert. nu komt het leuke stuk, haar broer gaat achter haar aan en houd haar in de gaten door zichzelf in een pratende zwarte kat te veranderen en altijd bij haar in de buurt te blijven. maar natuurlijk komt ze er dan achter wie ze echt is als de goden die haar als "Queen" willen weer achter haar aankomen en haar broer, de zwarte kat, haar moet redden.

    klinkt nogal stom dus ik verwacht niet dat veel mensen het willen gebreuken. De eerste die in een reactie zegt dat hij het wil hebben krijgt het.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 17:55 ]


    Dit is mijn signature

    IK WIL HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Love everything that is gifted and be there for everyone.