• De vier beste vriendinnen, die elkaar al bijna hun leven lang kennen, gaan hun zomer apart besteden. Dit is niet helemaal met opzet zo gegaan, maar omdat het bij allen van hen niet helemaal mee zit.
          Zo krijgt de rijke Florence te maken met de nieuwe vrouw van haar vader en wordt acuut aangewezen als bruidsmeisje voor op hun bruiloft. Het ene probleem: de stiefmoeder van Flo past totaal nu in het wereldje waar ze vandaan komt. Ze is gewend om alles luxe en beter te hebben dan de rest, terwijl Lynn een biologisch leven leidt en volgens Florence gewoon een rasechte hippie is.
          Yentl wordt door haar ouders naar een kamp in de buurt gestuurd, vanwege haar problemen thuis. Ze zeggen dat het een gewoon sportkamp is en dat er veel mensen van haar school gaan, maar Yentl is niet dom. Het is een heropvoedingskamp, waar ze ook nog aan extreem strenge diëets doen. Yentl wil kosten wat kost eronderuit zien te komen, maar de rebelse tiener met haar roze haar wordt goed in de gate gehouden door haar ouders.
          De koppige Toran zit voor vijf weken lang vast aan haar baantje bij de plaatselijke supermarkt. Ze kreeg de kans om met haar ouders door Europa te trekken, maar hier had ze geen zin in en moest nu geloven aan haar zeurende baas 24/7 op haar dak te hebben. Wat ze niet weet, is dat haar ouders haar geld achter hebben gelaten om alsnog op vakantie te kunnen gaan. Ze wil weer dat Toran het leuke van het leven weer in ziet en haar dromen eens na gaat jagen.
          Dan heb je nog Nora van het viertal. Ze komt uit een moeilijk gezin. Haar moeder is een alcoholist en haar vader zit in de gevangenis. Hierdoor maakt het haar niet zoveel uit wat ze doet en gaat ze met de meest foute jongen van de eeuw - Joshua. Hij dealt, heeft illegale wapens in zijn bezit en is vaker opgepakt voor zinloos geweld. Maar als hij het dan uitmaakt, stort Nora volledig in. Deze harde meid is niet van plan om er over heen te komen en stelt zich erg depressief op.
          De vier vriendinnen krijgen echter een geweldige kans om hun zomer nog leuk door te brengen. Een oude vriendin van hen is jaren geleden verhuisd naar haar geboorteland, Colombia. Ze zoekt in het hotel van haar ouders nog mensen om te kunnen werken en dacht meteen aan haar vriendinnen van vroeger. Het viertal grijpt deze kans en hadden toch iets heel anders verwacht dan een oud hoteltje, waar alleen familieleden of verdwaalde toeristen komen. Maar uiteindelijk beleven de vier vriendinnen nog meer plezier dan ze hadden verwacht, door alles wat erbij komt kijken.


    Is er iemand die me kan helpen? Ik weet echt helemaal niks. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien gewoon de naam van de 'oude vriendin'? (:


    everything, in time

    miss, 4 zomer's


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    The problems

    Never Back down

    ??

    Ik weet niet of het wat is hoor .... Lijkt me wel een leuke story (:


    Life is full of fake people