• ik heb dus een inleiding of een proloog .. ik weet niet wat het precies moet voorstellen.
    maar ik weet niet wat ik er verder mee moet. Hoe het verhaal verder gaat enzo.
    dus , is er hier misschien iemand die de inleiding wil bekijken en misschien als hij/zij een idee heeft , ´t misschien samen schrijven ?

    ja , ik weet dat ik het heel raar heb uitgelegd , maar ik ben er een beetje niet bij met mij hoofd.


    Danmarks Dynamite.

    ik wil je inleiding best lezen hoor^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Je hebt een inleiding maar geen verhaal, laten we het zo stellen?
    Waarom post je hem dan even niet, kan iedereen brainstormen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik hoop dat je in je verhaal wel de komma's op de goede plaats zet. En hoofdletters gebruikt. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik zal hem even posten , maar ik was een beetje bang dat iemand het ging 'stelen'


    ´Je weet niets.´ … ´Nee en dat hoeft ook niet. Ik hoef niets te weten over jou.´
    Een traan glijdt weg langs mijn wang , terwijl het bloed met kleine stroompjes uit mijn arm komt. ´Maar je moet stoppen met dit.´ Een vinger wijst naar mijn arm. `Begrijp me als ik zeg dat dat niet kan.´
    Een tijdje wordt er niks gezegd.
    ´Dan.. dan wil ik het niet begrijpen.´ hij huilt. Een doodgewone jongen van rond de zeventien. Een jongen die niets over mij weet. Een jongen die ik amper ken. Zo´n jongen die nooit huilt. Nu huilt hij voor mij.
    ´Weetje ..` zegt hij na een tijdje. ´.. we gaan dit samen doen. Jij gaat stoppen met snijden en ik ga.. ik ga je helpen.´ nog steeds glijden tranen over zijn wangen , ook over die van mij.
    Ik knik zacht en hij pakt me vast. ´Goedzo.´ fluistert hij.

    Dat was de dag dat ik Drew leerde kennen. Ik zou stoppen met snijden in mijzelf en hij zou helpen. Guess what ? Het lukte. Ik maak het goed nu , samen met Drew.
    Inmiddels zijn we samen , voor drie maanden nu. Door hem ik mijn leven weer opgepakt.


    Danmarks Dynamite.

    Eigenlijk vraag je nu of iemand een verhaallijn wil bedenken? Nou, dat doe je zelf maar, want het is niet ons verhaal maar die van jou. Jij schrijft het. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Eigenlijk vraag je nu of iemand een verhaallijn wil bedenken? Nou, dat doe je zelf maar, want het is niet ons verhaal maar die van jou. Jij schrijft het. (cat)


    nee , ik vroeg of iemand het samen met mij wil schrijven.
    en sowieso als mensen dit zien gaan ze er misschien sws wel iets mee doen. duss..


    Danmarks Dynamite.

    No. I don't like those stories.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.