Ik heb eindelijk mijn moeder durven te vertellen dat ik twee rotte kiezen heb. Ik heb er echt last van maar ik wil niet naar de tandarts. Er zijn veel mensen die bang zijn voor de tandarts maar zonder een echte reden te hebben. Ik wel. Namelijk: Toen ik jong was en nog mijn melkgebit had, had ik daar een ziekte in. Om het makkelijk te houden noemde we dat altijd "De wolf in de tanden". Alles rotte beetje bij beetje weg en deed behoorlijk pijn. Maar mijn kiezen vooral. Daarvoor moest ik altijd naar de tandarts om mijn kiezen te laten trekken, maar soms deed het zoveel pijn dat de verdoving niet hielp.
Ik heb nu twee rotte kiezen omdat de vullingen er uit zijn gegaan maar ik met mijn domme kop er niks over heb gezegd.
Anyway, ik heb mijn moeder er van overtuigd dat ik niet naar de tandarts hoef, of in ieder geval nog niet, en dat ik er alleen maar last van heb als ik hoofdpijn heb. Wat ook echt zo is. Maar ik denk dat ik het niet te lang meer uit moet stellen want dan heb ik alleen nog maar meer pijn
Wie heeft ook een angst voor de tandarts?
Believe in yourself.