• Ik verveel me. En daarom zoek ik stories...

    Wat ik wel lees:
    - Onbekende personen:
    Het liefst horror/thriller of science fiction. Fanatasy mag ook wel maar niet te veel feeën en trollen.
    - Justin Bieber:
    Het liefst een behoorlijk origineel verhaallijn, niet al te romantisch (mag natuurlijk wel maar niet te overheersend), geen mash-up. (Zoals: Justin Bieber op Hogwarts of Justin Bieber The Vampire Slayer) Uit een meisjes POV, en het liefst een verhaal waar ik af en toe wel eens om moet lachen.
    - Harry Styles:
    Het zelfde als bij Bieber
    - Doctor Who:
    Het liefst de elfde Doctor maar de tiende is ook wel goed.
    - Vampier verhalen:
    En dan bedoel ik originele vampier verhalen. (Geen True Blood, Twilight, The Vampire Diaries, Vampire Academy...)

    Wat ik niet lees (heeft ook geen nut om te plaatsen):
    - The Hungergames
    - Tokio Hotel
    - De andere van One Direction (Nee ik haat ze niet,
    maar ik vind dat Harry wat unieks heeft en bla, bla, bla)
    - Twilight
    - Gewoon alles wat hier boven niet beschreven staat


    Believe in yourself.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Avenged7Fold
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet

    Plaatje is aanklikbaar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The Bomb Sqaud.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    @ Above : Gaat het over oorlog? Ik vind oorlog verhalen echt niks namelijk..

    @ Kamelot Lijkt me echt leuk! Ik ga lezen ;D

    Verder nog stories?


    Believe in yourself.

    My Dearly Departed

    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 11:57 ]


    Not all those who wander are lost

    Save Me • Malik & Styles









    •Harry E. Styles,
    •Zayn J. Malik
    •Ady Z. Hasworth. 

    •The first real chapter will be on 26-07-2012
    •HoranMalik



     



    --
    Prolouge

    Je kent vast wel het gevoel, dat je niets meer bent. Dat je voor niemand meer iets betekend. Het gevoel dat je niet goed genoeg bent voor deze harde wereld. 
    Als je jezelf daarin herkend, weet ik zeker dat je ook wel eens de gedachte hebt gehad om zelfmoord te plegen. Dat je het idee had dat om in jezelf te snijden de enige uitweg was. Dat was iets wat je moest doen. Je dwong jezelf. 
    Je duwde je vinger in je keel, omdat je jezelf te dik vond, terwijl andere mensen je prachtig vonden en graag met jou van lichaam zouden willen ruilen. Want iedereen is prachtig, op zijn eigen manier. Toch zie je deze problemen vaker bij meisjes dan bij jongens. Waarom? Meisjes hebben een jongen nodig die ze verteld dat ze mooi zijn, een jongen die er voor haar is wanneer  ze hem nodig heeft. Een jongen voor wie zij de wereld is. 
    Ik heb er twee. Ik heb twee fantastische jongens die me met alles steune, alleen moet ik die nog leren kennen. Mijn naam is Ady Zoë Hasworth en dit is mijn verhaal. Samen met mijn twee beste vrienden Zayn en Harry. De jongens die me hadden gered, gered van de dood. Maar.. Nu als eerst moest ik Harry zien te redden
    Dit is mijn verhaal, mijn verhaal die ik nu met jou ga delen.

     



    ik hoop dat je het een kans geeft c: ! Het gaat het meeste over Harry, zegmaar en dan soms komt Zayn ook erin en derest van 1D. Maar het meest over Harry. 

     Save me • Malik & Styles

    Je kan mijn verhaal altijd proberen ;)
    The Dream Trip || One Direction

    xxx


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    FraserLaser schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat dat echt om romantiek gaat? Zo niet, waar dan eigenlijk wel over? Want als het alleen romantiek is dan ga ik niet lezen.. Sorry :/


    Believe in yourself.





    Our love is doomed, because I have to die, and you are the one who has to kill me.


    ~Soundtrack.
    ~BiebrlyHills productions.
    ~Start: 1 Augustus 2012.


    Het is een verhaal over ware liefde, ware vriendschap, en hoe je lotbestemming je hele leven kan verwoesten.
    Een originele variant op de gebruikelijke lovestories.

    •Klik voor de proloog.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:37 ]


    Not all those who wander are lost

    FraserLaser schreef:
    (...)

    Er zit wel romantiek in maar niet de doorsnee zoete kant ervan, het verhaal laat de andere kant ervan zien. De donkere, duistere plek waar liefde je naartoe kan lijden en hoe het je ergste nachtmerrie kan worden.

    Zo probeer ik de romantiek die in dit verhaal zit te verwerken maar het is niet allemaal romantiek.

    Het verhaal gaat dus over de duistere kant van romantiek en hoe iemand die tussen hemel en aarde zit met die duistere kant haar geliefde als het ware openscheurd.


    Not all those who wander are lost

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Deze vind ik zelf echt geweldig c:

    Perfect Sisters [16+] (Al vind ik het niet echt 16+) Carrigan Griffin en Claire Griffin wonen in Ierland, in een klein dorpje dicht bij een klif.
    Ze zijn twee gelukkige vampiers samen, geen mannen, geen gedoe, geen gezeik. Alleen hun.
    Maar net als ze hun 170e jaar van samenzijn vieren, gebeuren er vreemde dingen. Het dorp wordt overspoelt door vreemde personen, mensen - oude vrienden van de gezusters Griffin - vallen bij bosjes neer.
    Zijn dit vampiers? Zijn dit andere bovennatuurlijke wezens?
    Wat als Carrigan een spoor volgt, dat leidt naar een plek waar zíj gelukkig zal zijn, maar andere niet?
    Wat als Claire duistere dingen hoord en op onderzoek uitgaat in het nabije, donkere bos en in de problemen raakt?
    En zullen ze bij elkaar blijven, als ze van elkaar te weten komen wat ze eigenlijk toch allemaal alleen doen?


    This story is about:
    Love
    Sex
    Danger
    Enemies
    &
    betrayal

    ~~~~

    Warning: This is no fan-fiction. No Twilight/The Vampire Diaries/no Harry Potter/no shit like that. This is pure our imagination.


    The artist is the kid that survived.

    You already read my story...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En dan heb ik nog een serie c: (Van dezelfde schrijfster ofcourse)

    When The Night Touches My Blood [a vampire love story][16+] [Afgelopen]

    Wat zou jij doen, je er achter komt dat je vermoordde moeder niet je moeder is, dat je je hele leven al in een leugen leeft, en dat je vader je na 18 jaar eindelijk verteld, dat je een vampier word?
    Dit overkomt Daphne Davids, en alles word anders...



    The Vampire Legacy [16+][Vervolg van When The Night Touches My Blood][AFGELOPEN]
    Dit is eigenlijk een hele reeks dus het is gewoon een vervolg op het vorige c:



    Bleeding eyes & Broken Heart [16+][AFGELOPEN]


    The artist is the kid that survived.