• Om even te controleren of mijn motivatie voor mijn sollicitatie sterk genoeg is. Hij is vrij kort, maar ik ben dan ook een voorstander van kort en krachtig, om de rest over te laten aan een eventueel gesprek als ik daarvoor uitgenodigd wordt.
    Ik voel me momenteel alleen een beetje onzeker en vandaar de vraag voor jullie hulp en eventuele adviespuntjes.

"Zoals u bij het kopje 'werkervaring' al kunt zien, heb ik een aantal maanden bij de Trekpleister mogen werken. Dit werk beviel mij uitmuntend, maar helaas kan mijn contract hier niet verlengd worden door een groot tekort aan uren binnen het filiaal. Het werken met -veel verschillende soorten- mensen en in een drogisterij is mij echter zodanig goed bevallen, dat ik heel graag het werk in deze sector voort zou willen blijven zetten. Ik hoop daarom om een kans te mogen krijgen bij het Kruidvat, zodat ik mijn ervaringen hiermee verder kan ontwikkelen en kan blijven doen wat ik leuk vind."

Yes, no, maybe en eventuele tips?

[ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:07 ]

Til hug og blod.

Holy mother, dat klinkt echt volwassen.
    Aangezien je 20 bent lijkt mij dat normaal? I don't know.
    Heb hier geen verstand van >;[

Pretty is just a pretty word.

CURLYMONSTER schreef:
    Holy mother, dat klinkt echt volwassen.
    Aangezien je 20 bent lijkt mij dat normaal? I don't know.
    Heb hier geen verstand van >;[

I lol'd. Bedankt, denk ik?

Maar ik zoek dus nog steeds iemand die wel een beoordeling durft te wagen. :3

Til hug og blod.