• Een nieuwe persoon die ik net heb gecreeërd voor een toekomstig verhaal. Niet de hoofdpersoon - dat is Karl, maar die zet ik hier later bij als ik zijn beschrijving geperfectioneerd heb. Wat denken jullie, kan Tony in een verhaal? ;'D

    Persoonlijkheid

    Tony is de beste vriend van Karl. Wat de twee ooit heeft samengebracht, daar kunnen we alleen maar naar gissen – waarschijnlijk is de vriendschap opgebloeid toen beiden onder invloed waren van de nodige genotsmiddelen. Tony’s aanwezige persoonlijkheid contrasteert in alles met die van Karl. Hij houdt ervan om gezien te worden, en zijn irritant joviale lach is tot ver buiten de kroeg te horen. Niet iedereen kan dit waarderen; menig stamgast heeft zich al verplaatst naar een ander café vanwege zijn luidruchtigheid.
    Tony is vaak te vinden tussen de yuppen op de golfbaan. Want ja, Tony is een yup. Hij verdient zijn brood (ondertussen zijn kaviaar) als advocaat bij een gerenommeerd bedrijf, al heeft hij heimelijk de pest aan zijn cliënten die, nog nasnikkend om een echtscheiding of naderende celstraf, een groot deel van zijn vrije tijd opeisen zonder hem ook maar te bedanken.

    Uiterlijk

    Tony heeft in tegenstelling tot Karl zijn wilde haren letterlijk nog niet verloren. Hij heeft een grote bos donkerblonde krullen, maar als je hem vraagt of hij weleens van Andrélon of Niveau gehoord heeft zal hij waarschijnlijk antwoorden dat hij hun laatste album al in huis heeft gehaald.
    Tony is al even gek op bier als Karl, alleen doet hij geen pogingen dit te verhullen met wijde sweatshirts. Hij draagt graag polo’s die net iets te strak om zijn buik zitten en laat daar zijn royale hoeveelheid borsthaar ongegeneerd bovenuit komen.
    Tony’s ogen hangen een beetje, zijn voorzien van twee omvangrijke wallen en vaak rood, aangezien hij zich naast aan bier ook vaak tegoed doet aan een jointje. Niet voor niets wordt hij ook wel ‘Stony’ genoemd.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.