• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:14 ]

    Strider schreef:
    (...)
    Hm.. bij Perpignan in de buurt dacht ik. ^^

    *Googled*
    Dat is nog niet zo ver weg van waar ik dadelijk zit :'D. Ik zit dadelijk in de buurt van Agde, in het plaatje Cap d'Agde


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    *Googled*
    Dat is nog niet zo ver weg van waar ik dadelijk zit :'D. Ik zit dadelijk in de buurt van Agde, in het plaatje Cap d'Agde

    Oh dat is een uur en een kwartier rijden. x3

    Het zou leuk zijn als er iemand van Q op mijn camping stond. :W

    Strider schreef:
    (...)
    Oh dat is een uur en een kwartier rijden. x3

    Het zou leuk zijn als er iemand van Q op mijn camping stond. :W

    Helaas is de kans allen heel klein D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Helaas is de kans allen heel klein D:

    Klopt. :c
    Maar ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden op een camping kwam en toen stond een oud-klasgenootje naast ons! Dat was echt het toppunt van toeval. ^^

    KangDaesung schreef:
    Ducktape het repareert bijna alles ^^. Dat is wel geluk dat je heb het kon veel erger. Prettige vakantie by the way :3 .


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Strider schreef:
    (...)
    Klopt. :c
    Maar ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden op een camping kwam en toen stond een oud-klasgenootje naast ons! Dat was echt het toppunt van toeval. ^^

    Ik kwam eens mijn toekomstige Frans leraar tegen bij een tolweg. Toen was hij nog de leraar van mijn broer . Later in de eerste mijn leraar o.o
    Dat was gewoon eng.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meteor schreef:
    (...)Jup.

    Ah oké. Ja heb je gelijk in.
    Ook vaak bij die tolpoorten is dat zo. Dan rijden ze overal met volle snelheden heen. En dan geven ze aan dat ze naar links willen met een knipperlicht en dan zien ze opeens rechts iemand vooruit rijden en dan gaan ze opeens naar rechts om voor te kruipen. Belachelijk.

    Ook rijden ze veel te hard daar. Een stel vrienden van me hadden net betaald en wilden onder de slagboom door rijden en toen knalde er opeens een hele grote auto met een enorme snelheid in hun caravan. Nou die caravan was totaal kapot en ze konden ook niet meer verder. Dus toen moesten ze die achter laten. Gelukkig voor hun was het de terugweg.

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Ik kwam eens mijn toekomstige Frans leraar tegen bij een tolweg. Toen was hij nog de leraar van mijn broer . Later in de eerste mijn leraar o.o
    Dat was gewoon eng.

    Lol dat is ook wel heel erg toevallig ja. :'D

    Strider schreef:
    (...)
    Ah oké. Ja heb je gelijk in.
    Ook vaak bij die tolpoorten is dat zo. Dan rijden ze overal met volle snelheden heen. En dan geven ze aan dat ze naar links willen met een knipperlicht en dan zien ze opeens rechts iemand vooruit rijden en dan gaan ze opeens naar rechts om voor te kruipen. Belachelijk.

    Ook rijden ze veel te hard daar. Een stel vrienden van me hadden net betaald en wilden onder de slagboom door rijden en toen knalde er opeens een hele grote auto met een enorme snelheid in hun caravan. Nou die caravan was totaal kapot en ze konden ook niet meer verder. Dus toen moesten ze die achter laten. Gelukkig voor hun was het de terugweg.
    Ja, wij noemen dat dus pinkers. Maar echt die rijden zo onverantwoord soms en hebben soms echt geen respect voor hun medemensen. Aan die péages kom je inderdaad veel rare dingen tegen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou ook wel een halve hartaanval krijgen hoor. :|


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    If it can't be fixed my duct tape, it's REALLY broken.