Elenore is negentien jaar oud en studeert aan de universiteit van Durham. Ze heeft haar hele toekomst al gepland en kan niet wachten om aan de slag te gaan als huisarts zodra haar studies zijn afgerond. Alles gaat echter mis wanneer ze Ronny ontmoet, die haar meesleurt in een wereld waar Elenore altijd een grote afstand van wilde houden.
Kortom, ik zou dus graag een story beginnen die 16+ is, maar ik vroeg me af of het idee wel goed is. Het komt er dus op neer dat Elenore in de stripperswereld terecht komt en met diverse mannen, in ruil voor geld, in bed duikt. Een soort van verhaal over prostitutie dan ook. Mijn idee was dat Elenore dan ook een dagboek bijhoudt en dat ik daar af en toe stukjes uit laat lezen of dat het hele verhaal in dagboekvorm geschreven wordt.
Ik twijfel nog heel erg over dit idee, deels omdat ik nog nooit 16+ heb geschreven, maar ik wil het wel eens proberen. Ik vroeg mij dus af wat jullie van het idee vinden, of er mensen zijn die het zouden lezen en of 'The stripper diaries' een goede titel is.
Alvast bedankt! ^^
[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 6:41 ]