• Oke ik dus moet al voor mijn examen,(Echt die verdomde nieuwe 2de fase, ik hoef pas over 2 jaar examen te doen en nu telt alles al mee!o.O)Moeten we dus ook voor Gym, Ik heb dus maar sprint gekosen omdat ik noooit van mijn leven een duurloop overleef.(Geen conditie.) En wat blijkt moet je 80 meter rennen onder de 7 seconden.!!o.O Like dat wil niet,!!!
    Ik had 7.14 Nou en dat is ook alles wat ik kan...

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    O_o wij moeten coopertest doen ;l naja mini-coopertest 8 minuten achter elkaar renne ;l


    We can only learn to love by loving.

    owk geweldig:S


    Sharon<3Moos

    O_o wij moeten coopertest doen ;l naja mini-coopertest 8 minuten achter elkaar renne ;l

    Dus duurloop, dan ga ik latijd dood.!!o.O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    WTF ik zou geen een van die twee dingen halen want ik liep vorig jaar, had wel iets aan mijn voet gehad twee weken er voor, 11 seconden over 60 meter en jij doet 7.14 over 80 meter
    En duurloop dat kan ik ook niet

    Ik heb medelijden met je


    Live life limitless.

    Of het is 60 meter.. kan ook wle.O.o Oowja en lekker hoofspringen ik met mijn kleine lichaam kan dat dus superhard niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dus duurloop, dan ga ik latijd dood.!!o.O


    ik ook ;l ik heb swakke enkels en GEEN conditie dus ik seg altijd gwoon ;;meneer ik kan nie meer ben door mijn enkel gegaan


    We can only learn to love by loving.

    O_o wij moeten coopertest doen ;l naja mini-coopertest 8 minuten achter elkaar renne ;l


    Maar 8, nee hoor 8 is ook veel, maar normaal gezien lopen wij eerst de lessen voor de coopertest: 2 min lopen 1 min stappen x 6, 4 min lopen 2 min stappen x 4, 6 min lopen 2 min stappen x 3 en dan nog eens 9 min lopen en zoveel minuten stappen, maar dat laatste doen we neit omdat er iets tussen komt, vrij af
    Wij met de coopertest 12 minuten
    Volgende week heb ik hem, normaal gezien vandaag, maar daar is iets tussen gekomen


    Live life limitless.

    Zo ben ik 3 keer per maan ongesteld..x'D Daar durft mijn leraar och neit om te vragen en hij houd heus niet bij wannneer ik die smoes gebruik.. Zou je toch zeggenn


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Of het is 60 meter.. kan ook wle.O.o Oowja en lekker hoofspringen ik met mijn kleine lichaam kan dat dus superhard niet.


    hoogspringen kan ik helemaal niet ik raak wel over 1 m maar dat is het, maar ik ben wel klein hoor: 1.56 m


    Live life limitless.

    Zo ben ik 3 keer per maan ongesteld..x'D Daar durft mijn leraar och neit om te vragen en hij houd heus niet bij wannneer ik die smoes gebruik.. Zou je toch zeggenn


    Jah maar die van mij is een beul, zelfs bij ons had er iemand iets op zijn longen en kon niet goed lopen en iemand wou die helpen, leerkracht Lo: jah loop jij maar verder, ze kan zelf wel voor haar eigen zorgen
    En die leerkracht ging niet eens naar dat meisje he. Echt dat is een beul, en dit lijkt niet erg, maar is het wel want ze is altijd zo


    Live life limitless.

    Dat is best wel erg ja, daar heb ik geluk mee onse leraar is heel erg aardig en 23....x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is best wel erg ja, daar heb ik geluk mee onse leraar is heel erg aardig en 23....x'D


    Die van mij een vrouw en volgens mij in de 50 zeker
    Ik zou veel liever de leerkracht van de jongens hebben van mijn klas, jah jah de jongens en meisjes appart LO. Maar hun leerkracht is leuker
    Maar meisjes kunnen een mannelijke leerkracht krijgen hoor, en wij zijn altijd met twee klassen dus de meisjes van die twee klassen samen en die jongens samen


    Live life limitless.

    Vaag.:S Wij hebben met zijn allen lo dus jongens en meisjes, altijd zo leuk met rugby..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vaag.:S Wij hebben met zijn allen lo dus jongens en meisjes, altijd zo leuk met rugby..


    Maar dat spelen wij niet, maar wel voetbal, appart he maar dan staan de jongens aan de kant te kijken tot er een van de meisjes onderuit gaat


    Live life limitless.

    Pfff...bij mij is LO ook zoon kutvak,, weet jj wa wij moete doen??
    int 1e jaar moeste we 2 km lope in zo weinig mogelek tijd, int 2e jaar 2,5 km en nu moete we 3,5 km lope:@ int 6e jaar moete we tijdes de LO-lesse nr vosselaar (zoon dorp verder dan onze sgool) lope, das ong 3 km mr da moete we duzz heen en trug en da moet binne t uur gbeure...i mean like NOT GOING TO HAPPEN BY ME!! O.o OMG,wie kan da nuu?? kutsgool!! en daarn heb je zoon tomatekop en t drna zit jj zo lekker me n droge keel:(


    Live for something or die for nothing