• Mijn vader en ik zitten erover na te denken om naar de musical Wicked te gaan. Maar we horen nogal wisselende reacties. Dus wie is er heen geweest en wat vond je ervan?
    Edit: Ik heb twee kaartjes gekregen van mijn vader!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:57 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben er 3 keer heen geweest, het is WAARD om er naar toe te gaan.
    De costuums, de liedjes, de karakters, alles is gewoon mooi!

    Ik ben er nog niet naartoe geweest maar ik zou wil willen.


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    LemonDrop schreef:
    Ik ben er nog niet naartoe geweest maar ik zou wil willen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik ben naar degene in Londen geweest, en die was echt heel gaaf, maar ik weet niet of het in Nederland ook zo is. Maar als je twijfelt over de verhaal lijn: zeker gaan, want die is echt leuk/goed!


    As travars

    LemonDrop schreef:
    Ik ben er nog niet naartoe geweest maar ik zou wil willen.


    Life is full of fake people

    Ik ben erheen geweest en het was echt GEWELDIG!
    Echt een aanrader!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Heen geweest, it was awesome (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    2 vriendinnen zijn er heen geweest en die vonden hem echt heel leuk, ik heb hem helaas nog niet gezien.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Whaa, gelukkig heeft mijn vader een keer niet naar mijn moeder geluisterd. (zij vond dat het het geld niet waard was omdat mijn tante en nichtje het niet leuk vonden).
    Ik heb twee kaartjes gekregen voor 7 september!
    Nog even kijken wie ik er meegaat, Den Haag is namenlijk een eind reizen voor ons.
    Nu ben ik heel blij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga erheen in Londen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf