• Hallo allemaal,

    Ik wilde even een ding kwijt wat ik nog niet echt snap. Er zijn hier mensen die klagen over de snelheid van de site, beschikbaarheid van nicknames, etc.
    Maar ondertussen heeft wel bijna de helft van quizlet meer dan 2 accounts. Een persoon heeft zelfs gezegd dat ze meer als 10 'schuilnamen' heeft.
    Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje idioot en onnodig. Vind je het gek dat de 'leuke' namen bezet zijn?

    Ben ik de enigste die dit onzin vind?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Echt, zeg ik iets verkeerd ofzo, ik hou al wel weer op, jij ook altijs met mijn vriendengroepje....x´D
    Niet gaan lopen bekvechten want daar is dit topic niet voor.

    Maar Bomm heeft wel gelijk hoor. Want ik bedoel ik heb maar 1 account dus dan zal ik wel niet onder de catogorie 'iedereen' vallen ofzo. Maar dat zal wel weer aan mijn liggen. Ik wil hier alleen maar mee aangeven dat al de klachten eigenlijk door de users zelf veroorzaakt worden door eerdere acties en dergelijke.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja ik hou al op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja ik hou al op.
    Je moet niet je mond houden omdat ik dat zeg.. :\ En je krijg geen Ban of whatever.. Maar ik vind het gewoon niet normaal dat iedereen zoveel accounts heeft, want alleen maar problemen veroozaakt uiteindelijk, en iedereen is zich er ook nog van bewust dat het problemen veroozaakt maar ze gaan toch gewoon door. Dat is het enigste wat ik duidelijk wil hebben eigelijk xD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het eigenlijk ook niet nuttig, maar ik was mijn wachtwoord vergeten, en had daarom een nieuwe gemaakt 0.0' Maar later had ik mijn wachtwoord weer, omdat mijn vrienden hem nog wist.:'D Nu is die account voor mijn stand alones, want ik zou er wel wat mee moeten, hè ¬¬'


    ok

    Whaha, ik heb er ook 2... Alleen ik ben het ww kwijt van die x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik heb buiten dit account ng een account maar dat is samen met 2 andre mensjes hier en we maken daar samen een serie op dus.. EN heb er ook 1 samen my men zuss.. [ VR DE LOL]

    x'D


    A. ikmisje.

    Ik heb er 3...
    1 voor mezelf; me eigen quizjes.
    1 voor samenwerken met iemand.
    en 1 voor samen met me bf, waar we allebij liedjes vn ons bandje opzetten...

    Maar 10 is idd wel overdreven!=s


    Underdog, just look at the mess you made.

    zoveel vind ik wel een beetje onnozel.
    maar als je iets kwijt wil op Q ofzo en je wilt anoniem blijven dan snap ik wel dat je er 2 hebt..


    AAP

    ik heb er 1; 2 is teveel werk(A) (luiheid heerst hier)


    I am an idiot, I move.

    ik heb er 1; 2 is teveel werk(A) (luiheid heerst hier)
    1 is toch ook prima.. waarom zou je er meerdere nemen xD:P:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben het helemaal met Kirsol eens.
    Wie the hell neemt er nu 10 acounts? -__-
    Laat toch gewoon zien wie je bent en doe niet zo 'achterbaks' door te liegen over je persoonlijkheid...

    ik heb maar 1 dees ^^
    maar ook 2 andere waarmee ik samen doe met andere mensen


    when words fail, music speaks.

    Ik had eerst ook een andere,, maar die heb ik toen verwijdert (Dacht ik) Maar na een tijdje wou ik er tog weer op,, en heb deze aangemaakt,,
    En toen zag ik opeens, dat een van mijn oude Quizjes werd gemaakt,, dus ik ging op mijn oude kijken,, Ik moest aleen even,, mijn wachtword opvragen,, en ik kon er weer op :S


    Dunno ><

    Op mijn side acc zit ik eigenlijk nooit. Alleen als ik gek wordt van mijn vrienden omdat ze door blijven zeuren totdat ik ga schrijven x] Of om gewoon dingen waarvan ik niet hoef dat de hele school het weet ofz. =/ [sommige vn mijn vrienden praten te veel >.<"]


    Mew <3

    ik heb er wel ng een paar, mar ik ben er zeker van dat deze namen niet worden gebruikt. En dat is stees met andere mensen ook he.

    Ma Jah als je al 10 schuilnamen hebt, dan is het wel erg.


    everything you imagined, and more...