Op alle mensen om mij heen
Ik weet dat dit heel verwend over gaat komen, dat vind ik van mezelf ook, maar mijn ouders begrijpen het niet en ik moet het wel kwijt.
Ik ben gewend elke zomervakantie op vakantie te gaan, niet perse naar het buitenland, maar wel weg. Alleen dit jaar gaat dat niet gebeuren. We kunnen gewoon heel weinig vinden wat enigzins toegangelijk is voor rolstoelen, mijn ouders willen perse niet naar Frankrijk (daar zijn we al vaak geweest, maar ik zeg dan dat Frankrijk heel groot is). Ze vinden het te duur, te ver rijden en ga zo maar door. En ik hoor van iedereen om mij heen dat ze lekker op vakantie gaan, ik zie overal vakantie foto's op facebook enzo. Mijn zus gaat naar China voor een halfjaar(stage), mijn andere zus gaat met haar vriend weg, mijn vader en broertje gaan mijn zus in de herfst opzoeken, mijn moeder gaat met een vriendin weg en ik ben de enige die totaal geen vakantieplannen heeft. En dat terwijl ik het zo fijn zou vinden, ik heb een moeilijk schooljaar achter de rug, ik ben weggepest van mijn school en begin 13 augustus op mijn nieuwe school en ik weet uit ervaring dat het dan helpt om er even tussen uit te gaan. Ook omdat ik helemaal niks doe nu. Ik heb heel weinig vrienden die of ver weg wonen, of op vakantie zijn, of andere plannen hebben dus ik ben heel veel alleen en dan ga ik denken aan het nieuwe schooljaar en maak ik me helemaal zenuwwachtig en ik voel me gewoon heel alleen. Vooral omdat mijn broertje elke dag thuiskomt met vrienden en heel vaak weggaat enzo. Door dat alles kan ik soms nogal boos uit de hoek komen en dan vinden mijn ouders mij egoïstich en een verwend nest. Oké, dat laatste snap ik nog wel een beetje. Maar ik wordt dus helemaal gek.
Oke, lang zeikverhaal, maar ik moet het kwijt.
[ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:05 ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one