• Yay, ik ben terug na zo'n twee weken Zweden/Noorwegen. (:
    Met mijn zusje en ouders heb ik een treinrondreis gemaakt en het was echt een leuke ervaring!
    Laten we het zo zeggen. Op één keer na hebben we niet twee keer achter elkaar in een kamer geslapen en op twee keer na zijn we niet twee dagen op één plaats geweest. Hoe awesome klinkt dat!

    -gedetailleerd schema van de reis komt er nog op, die zet ik in een blog, als jullie dat willen.

    Daarnaast heb ik mijn terugkomst als een frisse start hier op Q gezien. Dus, bij deze.
    (Patholoog komt van patholoog anatoom=lijkenpikker, lijkenschouwer > wat ik wil worden later.
    De foto is van Rita Russek, een Duitse actrice die ik erg respecteer en waardeer.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    "Op één keer na hebben we niet twee keer achter elkaar in een kamer geslapen en op twee keer na zijn we niet twee dagen op één plaats geweest." Pfft, dat moest ik een paar keer lezen voordat ik het begreep. Maar welkom terug. ^^
    Ik ga trouwens morgen juist weg, ook naar Zweden voor twee weken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welkom terug.
    & Klinkt als een leuke vakantie. :Y)

    Square schreef:
    "Op één keer na hebben we niet twee keer achter elkaar in een kamer geslapen en op twee keer na zijn we niet twee dagen op één plaats geweest." Pfft, dat moest ik een paar keer lezen voordat ik het begreep. Maar welkom terug. ^^
    Ik ga trouwens morgen juist weg, ook naar Zweden voor twee weken. (:


    Heel veel succes met de muggen dan! Maar het is er echt super. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MANON!!! =D
    Haha ik dacht al, ''wie is dat nu weer'' want ik zag je al wel staan in me vriendenlijst :')
    Maar welcome back, altijd gezllig :Y)
    En je vakantie klinkt ook gezellig! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey, ik wil ook patholoog worden later! \o/

    Welcome back :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leuk dat je terug bent (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Heel veel succes met de muggen dan! Maar het is er echt super. (:


    Haha, daar heb ik waarschijnlijk niet zo'n probleem mee. Ze vliegen altijd allemaal op mijn moeder en mijn zusje af, mij vinden ze niet lekker. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Whuut, dat klinkt echt heel erg gaaf!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik wil later misschien forensisch antropologe worden, dat komt een beetje in de buurt. Klinkt trouwens als een leuke vakantie, welkom terug!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.