• Mijn laptop is voorlopig nog wel met een grote schoonmaak bezig en omdat ik me gewoon stierlijk verveel zoek ik leuke stories om te lezen.
    Ik neem bij alles wel een kijkje maar neem vooral niet de moeite om het neer te zetten als het niet ABN geschreven is.

    xo


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.



    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost

    Gravity hurts Harry Styles.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.



    Pieces of the same cake || Horan and Malik

    "Pieces of the same cake are things that have
    the same characteristics or qualities."



    - dit is géén bromance
    - kan 16+ bevatten
    - Nederlands geschreven
    - Engels gesproken
    - niet alle feiten kloppen


    I solemny swear I'm up to no good.



    ~Hoofdpersoon; Lidia Runes
    ~Gaat over; Ontvoering, mishandeling en verkrachting
    ~Geschreven in; Nederlands
    ~Extra; One Direction bestaat niet
    ~Extra; 16+


    Het gaat over Lidia, ze wordt ontvoerd door One Direction, maar ik zou gewoon de Proloog lezen, dan weet je meteen of het iets voor jou is (:

    Hope you like it ;D



    I can't be in love with you ~ One Direction
    Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar zit pas op het begin van het verhaal.
    Het is geschreven in nederlands, gesproken in engels.
    Niet veel uitleg nodig, gewoon lezen :)


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]

    * ABN! ;p


    Fashion is a girl's best friend.



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)



    Crashed - Niall Horan
    Net begonnen.

    &

    I can't be in love with you - One Direction
    Al een tijdje bezig.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Wat lees je graag?
    ik zou zeggen, neem een kijkje bij mijn quiz, dan weet je of één van mijn stories iets voor jou is


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Complicated • Justin Bieber



    "You used to call me your dreamer and now I’m living out my dream. 
    How I wish you could see everything thats happening for me. 
    I’m thinking back on the past. It’s true that time is flying by too fast."
     


    • Its complicated sometimes. 
    •Its all about Justin and Shay. 
    •August 2012. 

    © HoranMalik



    Europa, 1895

    Letitia is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te voorkomen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een aardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?

    Een historisch verhaal over vriendschap, liefde en vertrouwen.

    Plaatje is aanklikbaar.


    Chasing goals.

    Bruised and Blinded || ft. Justin Bieber


    Bruised and blinded, it's taking me so long to find it.
    Every end is a new beginning.


    “Usually I'm remarkably good natured. Try me on a day that doesn't end in y.”


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?


    [face=times]Flight 701, mijn onbekende personen verhaal, klik hier maar op!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.