• Nou, ik heb met twee dingen een beetje hulp nodig: ik twijfel over een verhaal, en voor een andere heb ik namen nodig.

    Het idee waarvan ik me afvraag of ik het moet doen, is een beetje lastig uit te leggen. Het gaat om een Amerikaanse High School, waarop zich allerlei drama afspeelt: zwangerschappen, drugsgebruik, stuklopende relaties, pesten en noem het maar op. Nu is dit op zich heel erg uitgekauwd en al erg vaak gedaan, maar ik had een, naar mijn idee, originele invalshoek. Ik wilde dit gaan schrijven vanuit de muren van de WC-hokjes. De leerlingen schrijven hier dan namelijk roddels op, pure onzin maar ook dingen die wél waar zijn, en zo kom je er dan langzaam achter wat er aan de hand is op die school.
    Een beetje een warrige uitleg, haha, sorry.
    Als titel had ik zelf in mijn hoofd 'Bathroom Stalls,' maar ik twijfel er nog over of ik hem echt ga schrijven of niet, voornamelijk omdat het toch een beetje vaag is. Daarom wilde ik graag weten:

    Doen of niet:
    Waarschuwen:
    Titel: [Ik had er zelf dus al één, maar vind je die iets? Heb je misschien andere ideeën?]

    Het tweede ding waar ik hulp bij nodig heb, is namen voor een ander verhaal waar ik binnenkort aan ga beginnen. Mijn hoofdpersonage werkt bij de FBI, en werkt dus met veel verschillende zaken. Normaal verzin ik al mijn namen zelf, maar ik heb dus voor ieder slachtoffer een aparte naam nodig en daar gaat heel veel tijd inzitten, aangezien ik echt een ruim aantal zaken nodig heb. Als er iemand tijd over heeft, zou ik het heel fijn vinden als die een paar namen zou kunnen verzinnen. Dan bedoel ik dus niet alleen een voornaam, maar een combinatie van voornaam en achternaam, met eventueel een tweede naam erbij.
    Alvast heel erg bedankt!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Op dat eerste:

    Gewoon doen! Het klinkt mij erg leuk!
    En wil je me wél waarschuwen? _O_
    Uuhmm als titel... ''The story of the bathroom stalls'' / ''the story behind the bathroom stalls'' ?
    Hoewel jouw titel korter dus misschien wel pakkender is.

    Over dat 2e,
    Ik denk niet dat ik je daarbij helpen kan. Zelf ben ik ongelooflijk slecht in namen bedenken, daarom gebruik ik ook bijna nooit namen. =P

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:20 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Opulence, oké, bedankt (: Als ik ermee doorga, waarschuw ik je.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Namen:

    Avalina Eleonora Grey
    Gregory Sinclair
    Belladonna McRyan


    26 - 02 - '16

    Zamaskowane schreef:
    @Opulence, oké, bedankt (: Als ik ermee doorga, waarschuw ik je.


    Okii, dankje! =D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    1 Doen!
    Waarschuwen: Ja :) Ik zou het heel graag willen lezen.
    Titel: Die van jou vind ik erg goed, maar als je nog wat andere ideeën wil.
    - Writing on toilet cubicles/walls
    - Toilet stories
    - True life in the toilet cubicles
    Inplaats van toilets cubicles kan je trouwens ook bathroom stalls neerzetten...

    2 Tahmores Siyamak
    Deschda Shulgin
    Qisaf el Boudifi
    Kartika Onggano
    Afolabi Ponja PaPa

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:53 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    1, zeker weten doen, en waarschuwen.
    Titel: our lives on bathroom walls
    the secrets of the school toilets

    2
    ik wil je wel helpen met namen, alleen dan doe ik dat morgen, nu denk ik niet helder genoeg meer na.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    1) Zeker doen! Lijkt me heel erg leuk.
    waarschuwen : jup, ik wil het wel lezen.
    titel : Ikzelf vind Nederlandse titels mooier voor een story die nederlands geschreven zijn. Ik kan nu niet echt op iets komen buiten de titel die je nu hebt in he Nederlands.

    2) Hier kan ik je niet echt bij helpen. Ik faal echt in et verzinnen van namen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Doen en waarschuwen!

    @Crocker, bedankt, die zal ik zeker gebruiken! En voor de rest, ik waarschuw jullie als ik begin, bedankt voor het reageren (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    @Crocker, bedankt, die zal ik zeker gebruiken! En voor de rest, ik waarschuw jullie als ik begin, bedankt voor het reageren (:


    Graag gedaan :3


    26 - 02 - '16