• De Knuffeligste Footies
    ~
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    ->**ONS MEETINGSTOPIC**<-

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:04 ]


    ars moriendi

    LOVED THE CHAPTER, AMYGIRL. :9~ Haha ik begin echt verslaafd te raken aan jou verhaal, ik miste het gisteren echt gewoon :'D Lololol


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    LOVED THE CHAPTER, AMYGIRL. :9~ Haha ik begin echt verslaafd te raken aan jou verhaal, ik miste het gisteren echt gewoon :'D Lololol

    Omy, en ik vond het hoofdstuk wel zo slecht. Heb er echt lang over gedaan, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Omy, en ik vond het hoofdstuk wel zo slecht. Heb er echt lang over gedaan, hahahaha.

    Soms heb je gewoon een "bruggetjes-hoofdstuk" nodig. Je kunt moeilijk in elk hoofdstuk alleen maar actie (zoenen, vechten, krikken:')) laten voorkomen.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Soms heb je gewoon een "bruggetjes-hoofdstuk" nodig. Je kunt moeilijk in elk hoofdstuk alleen maar actie (zoenen, vechten, krikken:')) laten voorkomen.

    I knoooow, maar alsnog, ben er niet helemaal tevreden mee. De volgende is nog slechter, ugh. Ik moet echt ergens de inspiratie weer vandaan halen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    I knoooow, maar alsnog, ben er niet helemaal tevreden mee. De volgende is nog slechter, ugh. Ik moet echt ergens de inspiratie weer vandaan halen.

    Ik had je toch inspiratie gegeven =O !!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik had je toch inspiratie gegeven =O !!

    Ja klopt, maar dat ben ik alweer vergeten, LOL. Wel met die voetbalwedstrijd, en na de wedstrijd bij de sauna's, maar dat ene is pas in het volgende hoofdstuk en de andere duurt nog even, hihihi. En Marjolien had me ook al een idee gegeven voor het volgende hoofdstuk, it's called IRISH LUCK and it's going to be massive.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja klopt, maar dat ben ik alweer vergeten, LOL. Wel met die voetbalwedstrijd, en na de wedstrijd bij de sauna's, maar dat ene is pas in het volgende hoofdstuk en de andere duurt nog even, hihihi. En Marjolien had me ook al een idee gegeven voor het volgende hoofdstuk, it's called IRISH LUCK and it's going to be massive.

    Vergeten? Dat mijn poppetje in de basis bij Chelsea stond toch? En dat Nando en Foxy naar de match van het vrouwenelftal zouden kijken?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Vergeten? Dat mijn poppetje in de basis bij Chelsea stond toch? En dat Nando en Foxy naar de match van het vrouwenelftal zouden kijken?

    Neeee, dat was ik absoluut niet vergeten! Hahahah, dat heb ik zelfs al verwerkt in het volgende deeltje, hihi.
    Nog een halfuuuuuur.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Neeee, dat was ik absoluut niet vergeten! Hahahah, dat heb ik zelfs al verwerkt in het volgende deeltje, hihi.
    Nog een halfuuuuuur.

    Oehh! :9~ Gelukkig! Haha! En nog een halfuur..? Upload je em dan? (nerd)


    ars moriendi

    Hihi ik zit pas op 330 woorden, maar ik ben nu al best trots op dit stukje hoofdstuk. Heel poëtisch so far, haha ;D .


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Oehh! :9~ Gelukkig! Haha! En nog een halfuur..? Upload je em dan? (nerd)

    Neeee, dan ben ik eindelijk zeventien, hopen dat dit een beter jaar wordt, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik word gek van mijn oor man:S


    ~

    Khedira schreef:
    Ik word gek van mijn oor man:S

    Wat is er met je oor?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Neeee, dan ben ik eindelijk zeventien, hopen dat dit een beter jaar wordt, lol.

    OHH DAT IS OOK ZO! OMG! (hoera)


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Wat is er met je oor?


    Mijn rechteroor klopt steeds heel erg en het doet rondom helemaal pijn enzo:S


    ~