• De Knuffeligste Footies
    ~
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

->**ONS MEETINGSTOPIC**<-

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:04 ]

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, ik wilde vragen naar je verjaardag, maar bedacht me toen dat je die niet hebt gevierd.. :/
    En er moeten pennen in? O_o Wut??

Heb je trouwens wel nog iets van een cadeautje of iets gehad?

Eh, ik heb geld gehad, klein flesje champagne - maar die is leeg, hihi - en eh, aantal armbandjes, nieuwe mascara en ik ben even snel naar Rosada gegaan, maar daar hadden ze niets leuks, dus heb ik goedkope shit schoenen gehaald. Aankomende week maar even all stars aanschaffen. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Aria schreef:
    (...)
    Eh, ik heb geld gehad, klein flesje champagne - maar die is leeg, hihi - en eh, aantal armbandjes, nieuwe mascara en ik ben even snel naar Rosada gegaan, maar daar hadden ze niets leuks, dus heb ik goedkope shit schoenen gehaald. Aankomende week maar even all stars aanschaffen. (:[/i]

Mm, champagne :Y)! En kun je het niet een andere keer vieren anders? =O

Ik heb vandaag ons mam geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bril, haha

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Mm, champagne :Y)! En kun je het niet een andere keer vieren anders? =O

Ik heb vandaag ons mam geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bril, haha

Nah, de helft van mijn vriendinnen zijn nu dus op vakantie en na dit kutjaar op school, vraag ik me af of ik nog wel contact met de helft wil, dus veel interesseert het me eigenlijk niet. M'n familie woont aan de andere kant van Nederland en mijn oma zit in een rolstoel, dus vrijwel nooit komt er iemand op m'n verjaardag, tja. (: Is het een mooie bril geworden?

Ik ga er vandoor trouwens, ben kapot en herinner me net dat ik morgenochtend moet werken, ugh. Slaaplekker met Huntie, xo

Aria schreef:
    (...)
    Nah, de helft van mijn vriendinnen zijn nu dus op vakantie en na dit kutjaar op school, vraag ik me af of ik nog wel contact met de helft wil, dus veel interesseert het me eigenlijk niet. M'n familie woont aan de andere kant van Nederland en mijn oma zit in een rolstoel, dus vrijwel nooit komt er iemand op m'n verjaardag, tja. (: Is het een mooie bril geworden?

Aach that sucks.. D: Niet dat ik op het moment veel vrienden heb. Ik heb een groep stapmaatjes in Limburg, een paar losse meiden waar ik af en toe iets mee doe, en met mijn vriendengroep die toch uit vrij veel mensen bestond is het een tijdje geleden helemaal mis gegaan waardoor ik eigenlijk niks meer met hun van doen wil hebben. >.<

Haha, ja opzich wel, duurde wel lang allemaal D:

ars moriendi

Goodnight, hun, have fun met Nando! <33 xoxo

ars moriendi

Goedemorgen
    -niemand hier-

Heey Char! Having a good morning so far? (:

ars moriendi

Guten Morgen Leute:Y).

The odds are néver in our favor.

Goooooodmorrrrin'!

ars moriendi

Hey, er zijn mensjes online :D
    Ik begon me al alleen te voelen haha
    How is it going ??

Aah je weet toch, vrienden aan het maken met underaged girls in een ander topic. Je kent me toch?

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    Aah je weet toch, vrienden aan het maken met underaged girls in een ander topic. Je kent me toch?

Ik weet precies welk topic je bedoelt haha

Goshh, ik kan me soms zo ergeren aan die mensen hier *op Q hè. :') En wanneer ik letterlijk facepalm voor mijn laptop, moet ik gewoon reageren op bepaalde bullshit.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:33 ]

ars moriendi

Hellooo ^^

Ik had net de domste opmerking ooit: Hoe lang duurt de Nijmeegse vierdaagse? xd

To the stars who listen — and the dreams that are answered