• De Knuffeligste Footies
    ~
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    ->**ONS MEETINGSTOPIC**<-

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:04 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    JONGENS IK WIL NAAR NEDERLAND - DUITSLAND OP 14 NOVEMBER IN AMSTERDAM.


    Wie wil er mee?

    Die poster is écht cool.


    The odds are néver in our favor.

    Ben even eten babes(flower)


    ~

    Zal ik er anders even een appart topic over aanmaken? Want ik wil serieus gaan. Normaal ga ik dan meestal met een andere voetbalgekke vriendin maar ik dacht, misschien is het leuk als we dan met de WAGies hier gaan (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Zal ik er anders even een appart topic over aanmaken? Want ik wil serieus gaan. Normaal ga ik dan meestal met een andere voetbalgekke vriendin maar ik dacht, misschien is het leuk als we dan met de WAGies hier gaan (:

    Ik ben voor dat plan :Y) Ik ga sowieso mee

    Huntelaar schreef:
    Zal ik er anders even een appart topic over aanmaken? Want ik wil serieus gaan. Normaal ga ik dan meestal met een andere voetbalgekke vriendin maar ik dacht, misschien is het leuk als we dan met de WAGies hier gaan (:

    Lijkt me eigenlijk wel leuk. Lekker dichtbij in mijn eigen stad. Ik moet dan alleen toestemming vragen.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Lijkt me eigenlijk wel leuk. Lekker dichtbij in mijn eigen stad. Ik moet dan alleen toestemming vragen.

    Jij woont gewoon in Amsterdam :O Lekker dichtbij zeg (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Jij woont gewoon in Amsterdam :O Lekker dichtbij zeg (:

    Jaa :P.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Jaa :P.

    Ik moet een uur reizen naar A'dam, met le trein

    Le Topic (:


    ars moriendi

    Ik heb geen idee hoelang ik dan wel niet moet reizen, hoelang is het van Bergen op Zoom, naar Amsterdam? Anderhalf uurtje?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik heb geen idee hoelang ik dan wel niet moet reizen, hoelang is het van Bergen op Zoom, naar Amsterdam? Anderhalf uurtje?

    Ik denk dat het voor jou zelfs nog korter is dan voor mij. (: Maar vaak is het zo dat je maar één trein of zo hoeft te pakken naar Amsterdam, dan stopt hij bij de ArenA.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik denk dat het voor jou zelfs nog korter is dan voor mij. (: Maar vaak is het zo dat je maar één trein of zo hoeft te pakken naar Amsterdam, dan stopt hij bij de ArenA.

    Ja, maar lol, ik ga niet alleen reizen naar Amsterdam, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik heb geen idee hoelang ik dan wel niet moet reizen, hoelang is het van Bergen op Zoom, naar Amsterdam? Anderhalf uurtje?

    Ergens is het toch wel handig om in A'dam te wonen:Y).


    The odds are néver in our favor.

    OMG, volgens mij wordt Marjolien helemaal gek als ze Mario ziet. Als ze meegaat.


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja, maar lol, ik ga niet alleen reizen naar Amsterdam, HAHA.

    Wss zie ik je als je meegaat in de trein. :Y)


    ars moriendi