Ik heb dus gisteren mijn verjaardag gevierd en dat was een barbecue, daar had ik 4 vriendinnen extra bij uitgenodigd, van twee heb ik leuk een cadeautje gekregen maar van die andere 2 dus niet, zo ging het:
Ik doe open als die 2 vriendinnen aanbellen, en het eerste wat ze al zeggen is "ik ga dood van de honger". ik neem het initiatief om 3 zoenen te geven als begroeting, want ze wilde zo doorlopen. Tijdens de verjaardag zitten ze helemaal achterin de tuin en zijn ze niet van hun plek af geweest en ze hebben eigenlijk alleen maar met telefoons gezeten en met elkaar gepraat, nadat ze zich "volgevreten" hadden gingen ze even een half uurtje erna alweer weg omdat "ze nog naar een andere verjaardag" moesten. Ik loop met ze mee om ze uit te zwaaien en van vriendin 1 krijg ik te horen "je cadeautje komt nog, want m'n salaris is op", vriendin 2 zegt niets. Dit is heel frappant aangezien ik twee jaar geleden toen ze op m'n verjaardag was precies hetzelfde smoesje te horen kreeg, en ik heb nooit een cadeautje mogen ontvangen. Wat moet ik nu doen? het gaat mij er niet om dat ik geen cadeautje heb gekregen, maar WEL dat ze zich vol gaan zitten vreten bij mij thuis, en daarna meteen weer weggaan. En ik vind het ook nogal raar dat terwijl vriendin 2 erbij staan terwijl die andere zegt dat m'n cadeeautje nog komt er niet op reageert. Moet ik de eer aan mezelf houden (net zoals m'n moeder zegt)en erover zwijgen, of moet ik er wat van zeggen?
'I'm gonna make him an offer he can't refuse"....