• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~




    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:02 ]


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHAHA OMG <3


    Ik was die mongool die een tijd geleden dat officiele Johnny Depp topic had geopend, ik vind Johnnyboy echt fantastisch! :'D



    The odds are néver in our favor.

    Khedira schreef:
    (...)

    *O*Dat is echt geweldig leuk daar:D

    I know, het is zolang geleden dat ik daar ben geweest

    Knight schreef:
    (...)




    Depp is the king of actors!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Er komt ook een POTC 5.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Knight schreef:
    Joseph speelt in The Dark Knight Rises:9~:9~. Sowieso één over Channing Tatum. Die lees ik dan.


    Bundesliga schreef:
    Er komt ook een POTC 5.

    NEEEE O.O. Waar the fuck gaat die dan over? Ik vond 4 al overbodig.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    NEEEE O.O. Waar the fuck gaat die dan over? Ik vond 4 al overbodig.


    Geen idee. Depp wou heel graag nog een keer Sparrow spelen c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Anyway, ik ga. (k)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ben na de 2e POTC afgehaakt. Ik snapte er echt geen drol meer van. Heb 3 en 4 nog wel gezien, maar herinner me er niks meer van. Snapte er echt niks van.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    Geen idee. Depp wou heel graag nog een keer Sparrow spelen c:

    Hij hóudt echt van Jack Sparrow. Hij heeft zijn zoon er zelfs naar vernoemd. Maar ik denk dat deel 5 dan echt een afknapper wordt.


    The odds are néver in our favor.

    Bundesliga schreef:
    Anyway, ik ga. (k)

    Byeee drol! x


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    Ik meen het Claire. Ik ship je zo hard met hem. En ik heb zelf van die periodes waarin ik hem leuk vind maar ik ben meer van Hugh Grant en Colin Firth c:

    Ohh echt? :9~ How come? 8D

    Colin Firth en Hugh Grant zijn PERFECT in Bridget Jones. Echt, ik hou zo van die films, die eerste staat echt in mijn rijtje van favoriete films ooit. Zo ontzettend leuk. En Hugh Grant is gewoon one charming guy!


    ars moriendi

    Bundesliga schreef:
    Er komt ook een POTC 5.

    Zo jammer, ze melken die hele serie uit.. Ze zeiden ook dat ze pas zouden stoppen als Depp stopte met Sparrow. Johnny heeft volledig in handen wanneer er gedraaid wordt. Als hij er geen zin in heeft, wachten ze rustig nog een paar jaar.
    Hij heeft ooit in een interview gezegd dat hij niet elk jaar een film wil doen omdat hij de rol voor zichzelf speciaal wil houden. Naar mijn mening hadden ze moeten stoppen na film 3.


    ars moriendi

    I don't know. Je past gewoon bij hem.

    Welke film ik ook zie met Hugh, ik word telkens weer verliefd op hem. God wat is hij heerlijk zeg. Love Actually is ronduit GEWELDIG. Je mist echt een ervaring als je die film niet hebt gezien. Ook Notting Hill is leuk.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Zo jammer, ze melken die hele serie uit.. Ze zeiden ook dat ze pas zouden stoppen als Depp stopte met Sparrow. Johnny heeft volledig in handen wanneer er gedraaid wordt. Als hij er geen zin in heeft, wachten ze rustig nog een paar jaar.
    Hij heeft ooit in een interview gezegd dat hij niet elk jaar een film wil doen omdat hij de rol voor zichzelf speciaal wil houden. Naar mijn mening hadden ze moeten stoppen na film 3.

    Ben het hier zó mee eens.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.