• hooiii, ik heb een paaar weken terug een hele knappe jongen ontmoet, ik denk dat ik hem wel leuk vind. hij vroeg zelf een paar dagen later wanneer ik weer naar rotterdam kwam (H) dus na wat afgesproken te hebben ga ik aankomende woensdag met wat vrienden naar rotterdam, heeft iemand tips hoe ik me moet gedragen behalve mezelf zijn, ik klap heel snel dicht, en ben bang dat ik domme dingen ga zeggen hoe kan ik dat voorkomen? xxxx

    Gillen, keihard wegrennen en je verstoppen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga je opdracht compleet negeren, de enige tip die je van mij krijgt is jezelf zijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hang de hele tijd aan zijn arm en fluister in zijn oor dat je verliefd op hem bent.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oké, behalve jezelf zijn: Probeer te ontspannen. Hij is misschien leuk en heel speciaal, maar hij is geen God, dus je hoeft je niet heilig te gedragen. En je zal vast iets doms zeggen of iets waar je je voor schaamt, want dat gebeurd altijd op zulk soort momenten. Probeer het jezelf gewoon niet al te kwalijk te nemen wanneer het gebeurd en zet jezelf er overheen.
    Dan zal hij daar heus ook niet snel op afknappen.
    Als laatste blijft het toch bij wat je niet perse wilt horen, maar wel de nummer één regel blijft voor heel veel mensen: Wees jezelf. Meer dan dat kun je toch niet verkopen als je geen acteur bent.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:42 ]


    Til hug og blod.

    Doe net zoals ik op een afspraakje en raak de weg kwijt in zijn huis :Y).


    i put the fun in funeral

    Sjiriki schreef:
    Gillen, keihard wegrennen en je verstoppen

    Hahaha i lol'd.
    OT: Gewoon jezelf zijn (:

    Be yourself.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Schrijf wat onderwerpen op een papiertje, als het gesprek stil valt, kun je daarover beginnen ;) Trek kleding aan waarin jij je lekker voelt en probeer te ontspannen, waarschijnlijk is hij net zo zenuwachtig als jij bent :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Authentic schreef:
    Be yourself.


    26 - 02 - '16

    omhels hem en lik zn wang
    werkt 100%

    Ik heb dat ook vaak als ik bij een jongen ben dat ik dichtklap. Probeer gewoon jezelf te blijven, doe iets aan waar je je mooi én goed in voelt en er gaan vriendinnen mee? Dat is al goed, dan kan je gewoon met hen lol maken en ben je misschien meer op je gemak. Je moet ook in jezelf denken 'ik zie hem als vriend, niet als meer'. Dat denk ik ook vaak, ookal is dat niet zo. :p Dan relax ik altijd weer en doe ik normaal. Alé ja, wat je normaal kan noemen. :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Als het echt gezellig is en het klikt, klap je niet dicht. Believe me. En al zeg je iets stoms, so what? Waarschijnlijk heeft hij dat niet eens in de gaten.


    ars moriendi

    Boy? Vanwaar die taalswisseling? Jezelf zijn en doen alsof je hem al jaren kent ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je titel doet me denken aan van die rappers, en Hale.
    Hij is mn boy, mn ventje. Wij zijn forever.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Authentic schreef:
    Be yourself.

    En wees niet bang om wat verkeerds te zeggen. Je kunt beter iets grappigs/stoms zeggen dan dat je de hele tijd stil bent en geen interesse toont.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.