• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Hij laat zijn hand nog iets verder zakken en streelt een beetje.
    Ik laat een genietend kreuntje horen en bijt even op Drew zijn onderlip.
    Mijn opwinding is nu nóg groter geworden en ik voel de prikkels door mijn onderbuik alleen maar erger worden.
    Ik leg mijn hand op zijn kont en knijp er even in.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Glimlachend loop ik achter hem aan. Het water omringt mijn voeten. Ik kijk Austin van opzij aan en glimlach oprecht gelukkig. Ik loop iets dichter tegen hem aan en kijk bewonderend om me heen.
    'Het lijkt hier wel een paradijs,' zeg ik fluisterend. De zon was onder en de maan verlichte het water magisch.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Hij kreunt genietend en knijpt even in mijn kont. Ik zoen wat ruwer en trek langzaam zijn boxer uit. Ik blijf daar alleen nog strelen en stop de zoen even. Ik laat mijn ogen even over zijn lichaam glijden en glimlach. Daarna begin ik hem weer ruw te kussen. Ik voel hoe ik steeds meer opgewonden werd, deze jongen deed echt wat met me.

    Austin
    Ik maak een instemmend geluidje en kijk even om me heen. 'Hier zou ik wel langer willen blijven'zeg ik met een glimlach. Het was geweldig, heel mooi, geen mensen dus je kon doen wat je wou en je kon ook gewoon binnen een paar minuten weer in een dorpje zijn met veel mensen.

    Isabella

    'Kan toch? Vragen we aan Alice haar moeder of we hier een nachtje zouden mogen kamperen, niet met iedereen natuurlijk, want dat zou een beetje lullig zijn, maar met Jasmine, Jayson, Ian, Danny en dan misschien Drew ofzo. Nou ja... Wie mee wilt.' Ik kijk hem glimlachend aan. Ik zag rotsen opdoemen die in het water liepen. Het zand was wit en het water leek helder. Ik kijk om. Onze plek lag al ver achter ons. 'Zullen we hier anders even blijven zitten?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Jayson
    Ik bijt even nadenkend op mijn lip. 'Maar zo vaak gaan we helemaal niet uit' mompel ik en loop wat meer naar het water. 'Tenzij je natuurlijk gezellig met mij bijna elke avond uit wil gaan'zeg ik lachend.


    Ian

    'Man zeik niet zo. Twee weken dan. In die tijd zijn we vaak genoeg uit gegaan. Het is wel geld he, wat heb jij er nou aan als je me in het water gooit?' Ik kijk hem aan. Hopelijk een goed tegen argument...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:40 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Drew kust me ruwer en ik voel dat hij mijn boxer langzaam uittrekt, ik til mijn kont wat op zodat het makkelijker gaat. Ik voel hem daar strelen en ik kreun een keer.
    Ik laat zijn ogen over mijn lichaam gaan, dan kust hij me weer ruw.
    Ik kreun weer even en kus hem terug.
    Deze jongen doet het hm gewoon, hij is de leukste jongen die ik ben tegen gekomen. Als je de meisje meetelt is hij het leukste van allemaal, dat bedoel ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    'Ja dat kunnen we best doen'zeg ik en glimlach even. We komen bij een mooie plek aan en Isabella vraagt of we hier even blijven zitten. Ik knik en kijk naar een redelijk grote platte rots. Ik ga er op zitten en trek Isabella naast me. Ik haal uit mijn zakken glimlachend wat drinken en kijk haar aan. 'Al we dorst krijgen'zeg ik grijnzend.

    Jayson
    Ik grinnik en knik. 'Dus ik mag je niet het water ingooien en dan krijg ik twee weken gratis drinken?'vraag ik grijnzend. Eigenlijk betaalde mijn moeder me drinken zo'n beetje aangezien ze elke week iets van 75 euro op mijn rekening storten, maar dan kan ik er gewoon wat anders van kopen.

    Andrew
    ik hoor Danny kreunen en hij kust mee. Ik zuig zachtjes op zijn onderlip en geniet van de kus. Deze jongen was echt geweldig, hij deed iets met me. Ik had wel naar meer jongens gekeken, goh ik was homo, beetje raar als ik het niet zou doen. Maar Danny was zeker weten de leukste.

    Danny

    Drew zuigt op mijn onderlip.
    "Ik wil meer." Zeg ik zacht tegen zijn lippen aan en kus hem verder.
    Ik laat mijn hand in zijn boxer glijden bij zijn kont en duw zo zijn boxer uit.
    Dan leg ik mijn handen op zijn kont en knijp er even in.
    Hij is superleuk, ik wil echt meer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    'Ja, daar komt het op neer ja. Breng me dan nu weer naar de kant, dan voel ik me veilig,' lach ik. Ik hang nog steeds ongemakkelijk over zijn schouder en zucht. Ik had nu wel lang genoeg op deze manier gehangen.

    Isabella

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'Slim, maar dat ben je ook.' Ik geef hem een kus en sla mijn arm weer om zijn middel heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en glimlach blij. Op dit soort mensen was ik gelukkig. Ondanks alles wat er in mijn leven was gebeurd. Ondanks alles wat ik had meegemaakt en waar ik mee om moest gaan. Ik was nu gelukkig. Ik was gelukkig met Austin. Ik kijk hem met een glimlach aan. Hij was knap, leuk, slim, lief en het liefste en beste vriendje op deze wereld. Voor mij was hij perfect.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Ik wil meer'hoor ik Danny zegen en ik grijns. Hij duwt mijn boxer uit en knijpt daarna ik mijn kont. 'Ik wil ook meer'zeg ik hees tegen zijn lippen aan en druk ze daarna weer op de zijne. Ik lik met mijn tong over zijn lippen en druk mijn onderlichaam wat dichter tegen hem aan.

    Jayson
    Een gemene grijns komt op mijn gezicht en ik loop het water in. Ik leg Ian rustig in het water en kijk hem lachend aan. 'Je zei gooien, niet erin leggen, du ik heb me er nog steeds aan gehouden'roep ik lachend en ren terug en ga op de boomstam zitten.

    Ian

    'Oké, jammer gast. Mijn geld blijft mijn geld,' roep ik naar hem. Ik blijf eventjes op mijn rug drijven. Ach, wat zou het ook. Ik was nu toch al zeik nat. Ik glimlach en loop dan weer het water uit. Ik schud even mijn haren droog zoals een hond en vervolgd dan mijn weg naar Jayson.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne