• Ik kwam gisteren/vandaag terug thuis van een vakantie en het was 10 jaar geleden dat ik nog eens gevlogen had. Ik was nog een koter toen en nu weet ik echt weer hoe leuk dat was.
    Nu is vliegen wel leuk, maar na een eindje saai en aangezien ik samen met een vriendin op reis was, hebben wij ons wel kostelijk kunnen amuseren.
    Idiote dingen die we gespeeld hebben:
    - Flight CTRL op de iPad
    "Lap, mijn vliegtuig is tegen die van jou gevlogen." "Stop met vliegtuigen op mijn veld te sturen." "Ja, tegen elkaar gevlogen."
    - Woordassociatie.
    - Dieren uitbeelden, wat trouwens niet helemaal geapprecieerd wordt door de andere passagiers.
    - Tijdens het instappen K3 liedjes zingen
    "Kom aan boord, kom aan boord. K3 airlines komt je halen, en je kan ons met een zoen betalen."
    - Spring liedjes tijden het landen.
    "Vrije val, ik ben in vrije val, en niemand kan me zeggen wanneer ik landen zal."
    - 100 keer zeggen 'IK WIL IN DE COCKPIT!', 'Ik wil ook stewardess worden!', 'Ik wil ook piloot worden.', 'Oh, da's mooi.'
    Ah, ik vind het leuk.
    Wat doe jij zoal op het vliegtuig? En vind je dat leuk, zoals ik, of eng zoals mijn vreemde vriendinnetje?

    Navigate schreef:
    (...)
    5 minuten.


    Al die liedjes zingen en dierengeluiden imiteren doe je niet in 5 minuten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Al die liedjes zingen en dierengeluiden imiteren doe je niet in 5 minuten.
    Als je een dier uitbeeld, maak je daar toch geen lawaai bij?
    Als een kind mag huilen, mag een tiener lachen vind ik.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:11 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    (...)

    Al die liedjes zingen en dierengeluiden imiteren doe je niet in 5 minuten.

    Dieren uitbeelden, daar zit er geen lawaai bij hé. :3
    En precies of ik voor heel het vliegtuig ga roepen dat MIJN VLIEGTUIG EEN ANDERE GERAAKT HEEFT.
    En als ik wat een strofe van een liedje zing, doe ik dat ook niet alsof ik in een stadion sta.
    Wat maakt het uit, je zat niet naast voor of achter mij, last heb jij er toch niet van gehad.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:14 ]

    Ik probeer te slapen, kijk misschien een film, doe nutteloze dingen op mijn tablet want ik heb toch geen internet, verveel me, luister muziek, verveel me nog meer, kijk voor de honderdduizendste keer hoelang het nog duurt voor we er zijn, probeer weer te slapen, ga zo weinig mogelijk naar de plee want ik ben bang voor het doortrekken. (cat)
    Ik vind vliegen geen amuserende gebeurtenis, en het stemmetje in mijn hoofd denkt dat we gaan crashen zodra er turbulentie is.

    Ik ga altijd met mijn ouders op vakantie en heb ook geen vakantievrienden omdat we bij een bungalowpark zitten waar zelden kinderen van mijn leeftijd zitten. De laatste keer waren ze er wel, maar het waren grotendeels rotjong. :')

    Eerst maak ik ruzie met mn broer over wie er aan het raampje mag zitten (meestal win ik toch en dan mag hij bij het terugkeren aan het raampje). Dan kijk ik buiten hoe we opstijgen en naar het landschap enzo, maar dat verveelt me na een tijdje al dus ga ik lekker slapen terwijl ik wacht op het voedsel. :'D
    Als ik gegeten heb, slaap ik weer. Boemboem.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Endure schreef:
    (...)

    Al die liedjes zingen en dierengeluiden imiteren doe je niet in 5 minuten.


    Pfff, jij zorgt ook echt in zoveel topics voor zinloze discussies --''

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:55 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oh, en dat vliegtuigvoer smaakt ook nergens naar. ^^

    Dragneel schreef:
    Oh, en dat vliegtuigvoer smaakt ook nergens naar. ^^
    Het ontbijt is wel lekker, want ik heb op het vliegtuig eens hele lekkere broodjes en kriekenboterkoekjes gegeten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nog nooit gevlogen. Het verste wat ik kom is Duitsland en dat deden we altijd met de auto.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nog nooit gevlogen... Alleen toen ik nog in mama's buik zat maar dat heb ik dus nooit beseft. :3
    Wat ik altijd denk: Vliegtuigen storten neer, als ik erin zit. Boten verdrinken, als ik erop zit. Treinen ontsporen, als ik erop zit.
    Al heb ik ondertussen al veel getreinreist dat ik in de trein niet meer zó bang ben. Maar soms nog niet op mijn gemak...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Ik heb nog nooit gevlogen... Alleen toen ik nog in mama's buik zat maar dat heb ik dus nooit beseft. :3
    Wat ik altijd denk: Vliegtuigen storten neer, als ik erin zit. Boten verdrinken, als ik erop zit. Treinen ontsporen, als ik erop zit.
    Al heb ik ondertussen al veel getreinreist dat ik in de trein niet meer zó bang ben. Maar soms nog niet op mijn gemak...

    Wist je dat de auto juist het gevaarlijkste vervoermiddel is? Vliegtuig (een van) de minst gevaarlijke, omdat ze alles zo vaak checken.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Wist je dat de auto juist het gevaarlijkste vervoermiddel is? Vliegtuig (een van) de minst gevaarlijke, omdat ze alles zo vaak checken.

    Ja, dat weet ik al heel lang.
    Toch voel ik mij het veiligste in de auto en het minst veilig in een vliegtuig.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik al heel lang.
    Toch voel ik mij het veiligste in de auto en het minst veilig in een vliegtuig.

    Ja dat heb ik ook, maar ik dacht: misschien helpt het. (;

    Ik vind het zo leuk om de wereld vanuit de lucht te zien :3 maar wat ik tijdesn vluchten heb gedaan is gelimiteerd tot lezen, muziek luisteren en naar buiten koekeloeren. Maar de helft van de keren dat ik heb gevlogen (3x heen en terug) was ik in m'n uppie :3

    In oktober vlieg ik voor het eerst met een vriendin dus dat zal wel leuk worden ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk dat ik de enige ben die zich een beetje gedraagd op een vliegtuig (:


    Save me from myself.