• Ik zit dus me een groot probleem.. een probleem is het eigenlijk ni maar het zit zo .. Ik heb een jongen leren kennen en ik kom er heel goed me overeen enzo , en jhaaa ik ben er iets voor beginnen voelen maar nu heb ik ook iemand anders ontmoet en ik voel me er echt goed bij .. Maar ik kan toch niet op 2 jongens verliefd zijn ? dat is zo .. raar


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Mmmm.. weet ik niet ik denk dat je wel gevoelens kan hebben voor twee personen. Probeer van beiden een lijst met positieve en negatiev eigenschappen te maken en kijk die wie je dan que karakther het leukst vind :33


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zelf ben ik nog wel op 3 jongensO_O
    2 van sgool en ze zijn nog eens beste vrienden van elkaar en 1 die heb ik pas leren kennen.
    Het kan dus wel dat je op meerder people kan zijn... Alleen bij mij is het ik vind hun leuk maar hun mij niet want hun heb alle 3 alle vriendinneO_O

    Zelf ben ik nog wel op 3 jongensO_O
    2 van sgool en ze zijn nog eens beste vrienden van elkaar en 1 die heb ik pas leren kennen.
    Het kan dus wel dat je op meerder people kan zijn... Alleen bij mij is het ik vind hun leuk maar hun mij niet want hun heb alle 3 alle vriendinneO_O



    Ik weet ook niet van hun of ze mij leuk vinden .. Het zijn zo 2 jongens ; De 1ne heeft zwart haar in een bles & de andere blond haar in een bles , maar het zijn zo van die kerels dat mega veel aandacht van meisjes krijgen =S


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "