• Ik heb een bril en lenzen en ik heb ze ook echt nodig
    Een paar weken geleden zei de oogarts dat ik mijn lenzen minder in mocht en ik heb er de laatste tijd ook heel veel last van. Dus loop ik de hele tijd met mijn bril op, niet zo erg omdat ik de hele tijd thuis lig te lezen.
    Maar zaterdag gaan wij met de hele familie uiteten omdat mijn opa gister 78 is geworden.
    Ik heb zaterdag middag een afspraak bij de opticiën, maar de kans is klein dat ik dan die avond mijn lenzen alweer in kan.
    En ik heb ook nog eens een hele stomme, oude bril. Ik mag wel een nieuwe maar dat duurt lang omdat ik hele sterke glazen heb.
    Maar mijn vraag is dus. Wat staat met een bril qua make-up en haar?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat verschilt per bril.. Heb je een foto?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heb je negatief of positief?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    *zaterdagmiddag

    Geen donkere make-up en ik raad je een pony sterk af, dat staat met een wayver [nerd-bril] heel zwaar, plus, als je een kruin hebt, ben je zwaar de lul. Lichte make-up dus, en met een wayver-bril is een losse knot midden op je acterhoofd [omlaaghellend] heel mooi met een paar losse plukken aan de voorkant van je hoofd, niet te veel en als je laagjes hebt. Is het helemaal mooi.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had ooit eens zo'n tutoralfilmpje gezien voor make-up opdoen voor mensen met een bril. Was wel met een hipster, though...
    Ik weet bijgod niet waar ik 'm terug zou moeten vinden.

    Je moest in iedergeval een donkerder kleurtje gebruiken en lichter, en dan het donkerdere wat verder naar achteren op je ooglid doen en het lichtere op het voorste deel van ooglid doen... Dat zou 'diepte' creëren, ofzoiets...
    Ik weet niet of je hier iets mee kunt?


    Deep inside, I've never felt alive

    Geen make up en laat je haar nonchalant langs je hoofd hangen. Puur natuur is het mooiste(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.