• In mijn topic Ik weet niet wat ik moet doen had ik uitgelegd dat ik in de knoop zat met mijn "beste vriendin". Nou, uiteindelijk ben ik niet naar haar verjaardag kunnen gaan omdat ik ziek was.
    Deze aankomende dinsdag is mijn verjaardag, en ik was op Facebook aan het kijken en zag opeens fotos van haar op vakantie. Blijkt ze ergens in weet ik waar te zijn, zonder mij iets te zeggen lol. Zo ironisch, aangezien ik er zo mee in zat om naar haar verjaardag te gaan, en zij gaat er gewoon vandoor zonder iets te zeggen of wat dan ook. (Ik vindt het niet erg hoor, maar ze heeft me niets gezegd, en dat is wat me een beetje dwars zit ALS ze nu weer gaat lopen katten). Na haar verjaardag heb ik haar nog maar 1 keer gesproken, en ze vroeg of ik wat wou gaan eten, maar ik kon niet omdat ik een show had, ze heeft niet eens succes ofzo gewenst.

    Ik denk dat ons vriendschap nu eindelijk aan een eind is gekomen, niet waar?
    Wat vinden jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:23 ]

    Als jullie vrienden waren had ze wel verteld dat ze op vakantie ging. Dus ja het is voorbij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als jullie vrienden waren had ze wel verteld dat ze op vakantie ging. Dus ja het is voorbij.

    ^ This.

    Tsja... Life goes on...

    DarkSavior schreef:
    Als jullie vrienden waren had ze wel verteld dat ze op vakantie ging. Dus ja het is voorbij.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Het is wat je zelf voelt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als jij wilt dat het over is dan is het over. Zo niet dan zou ik er wat harder voor vechten meid (;


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als je nu geen contact meer zoekt, is het over.
    Zoek je contact, zeg je sorry dat je die twee keren niet kon komen, zeg je dat je liever had gehad dat ze iets liet weten, dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel goed komen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik herinner me dat topic nog.
    Nouja aan zulke mensen spendeer je in de meeste gevallen enkel nog verloren moeite. Volgens mij is de vriendschap over en anders is het wel voor binnenkort.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nefie schreef:
    Als je nu geen contact meer zoekt, is het over.
    Zoek je contact, zeg je sorry dat je die twee keren niet kon komen, zeg je dat je liever had gehad dat ze iets liet weten, dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel goed komen.

    Het was maar 1 keer, en ik ben meteen naar der toe gegaan toen het uit was met der vriend. Maar toen ik het uit had met die van mij en ik hem toen der tijd terug wou, schelde ze me uit voor idioot en dat ik ziek in me hoofd was...

    Loveless schreef:
    (...)
    Het was maar 1 keer, en ik ben meteen naar der toe gegaan toen het uit was met der vriend. Maar toen ik het uit had met die van mij en ik hem toen der tijd terug wou, schelde ze me uit voor idioot en dat ik ziek in me hoofd was...

    Als ik dit allemaal ook lees ben je beter af zonder je 'vriendin'. Of in ieder geval een pauze.

    Studs schreef:
    Als jij wilt dat het over is dan is het over. Zo niet dan zou ik er wat harder voor vechten meid (;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes