• Hoi,

    telkens als ik een reactie bij een story wil plaatsen krijg ik een melding dat ik niet ingelogd ben, terwijl ik dat wel gewoon ben! Allerlei andere dingen kan ik wel doen op Quizlet. Ik heb de pagina al een aantal keer geopend en opnieuw in- en uitgelogd, maar niks lijkt te helpen! Heeft iemand anders dit ook (gehad)? En wat kan ik ertegen doen?

    Greetz,
    FreakingxMe


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Heb ik ook eens gehad. Uitloggen, alle schermen eens afsluiten, desnoods je computer herstarten en dan opnieuw inloggen. Hielp bij mij toch ^^.

    En anders met een ander -weetikveelhoehetheet- op Q gaan (dus ipv Safari bijvoorbeeld Chrome gebruiken, maar ik kan er even niet opkomen hoe dat heet xD).


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Heb ik ook eens gehad. Uitloggen, alle schermen eens afsluiten, desnoods je computer herstarten en dan opnieuw inloggen. Hielp bij mij toch ^^.

    En anders met een ander -weetikveelhoehetheet- op Q gaan (dus ipv Safari bijvoorbeeld Chrome gebruiken, maar ik kan er even niet opkomen hoe dat heet xD).


    Een andere browser. :'D
    En als het dan nog steeds niet lukt, moet je even een mod pb'en.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Een andere browser. :'D
    En als het dan nog steeds niet lukt, moet je even een mod pb'en.


    Op mijn iPod -met safari als browser- kan ik wel gewoon reacties zetten. Maar het lijkt mij zo raar dat het aan Google Chrome ligt.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Een aantal keer refreshen en bij mij was dat toen over...
    Ik hoop dat ook voor jou!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Een aantal keer refreshen en bij mij was dat toen over...
    Ik hoop dat ook voor jou!


    Werkt ook niet :c
    Maar toch bedankt voor je optie!


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Even je cookies en browsergeschiedenis verwijderen, bij iemand anders werkte dat. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.